2020. április 10., péntek

JASON


Tavaly a születésnapomra Michael Myers figurát vásároltam magamnak, és most Jason követte őt a Péntek 13 sorozatból. A figurát pont ott vettem, ahol Michaelt. A hely ahol árulták a figurákat közel van hozzám, sétával rövid időn belül ott vagyok.



A boltban csak én és az eladó voltunk. Megmondtam mit szeretnék és a srác megmutatta nekem a Péntek 13 gyűjtőfigurákat. A sorozat 3. részének maszkos figurája tetszett és arra esett a választásom. A doboza 3D-s mozgó és ennek külön örültem. Így néz ki a dvd borító is, csak az nem 3D-s. Kedvezményes áron megvettem magamnak húsvétra Jasont és itthon ki is bontottam. 




Nagyon örültem neki. Jason a Péntek 13 sorozatgyilkosa. Az első részben az anyja gyilkolászik. Jason a másodiktól kezdi ámokfutását, de egy zsákkal a fején. A sorozat harmadik részében az egyik áldozatának maszkját veszi majd fel és az lesz a híres maszk, amelyről Jason felismerhető. J Persze minden részben a maszk piszkosabb, viseltesebb. Én ezért is választottam a 3. részes figurát. A dobozban aprócska fegyverek, pótfej, pótmaszk található. Ezeket külön eltettem, nehogy elvesszenek, mert értékesek.


Volt Freddie Krueger figura is, de az nem érdekelt. A Rémálom az Elm utcában részeket tavaly láttam, de nem tetszett a széria.

Fotózás az Orczy kertben

Jasont kivittem az Orczy kertbe, mert ott ideális a természeti háttér és mivel Jason egy erdei tavas részeken szokott öldösni, az Orczy kert volt az a hely, ahol a legjobban be tudtam illeszteni, mint modellt.









Macerás volt az elrendezés, mivel a figura néha elesett, de végül az eredmény sikeresnek bizonyult. Készítettem olyan képeket is, amelyet sajnos a napsugárzás homályosított el, így azokat kénytelen voltam eldobni. Jasont más fotózásra is elviszem majd. Idén Halloweenkor is lesz szerepe Michael Myers mellett. Most húsvétkor mindketten együtt fognak mutatkozni.


Jól mutatnak együtt. Egy gyűjtőfigura nem olcsó mulatság, viszont remek befektetés, mert plakáthoz, borítóhoz fel lehet használni fotóalanyként. És persze lehet vele játszani is. J Ideális dísznek, asztali dekorációnak. Egy csomó mindenre fel tudom használni, és így nagyon megéri az árát.  

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.