2017. február 8., szerda

Lara Fabian, az új "felfedezett"



Kedves barátnőm egyik kedvenc énekesnője Lara Fabian, aki tavaly Budapesten fellépett a Budapest Sportarénában. Gondoltam, hogy megismerem az énekesnő zenéjét. Sok éve hallottam az ismert slágerét, az I will love again-t amelyet szeretek a csodás hangulata miatt, ám nem tudtam akkor, hogy ki énekelte. Lara Fabian zenéje kicsit Mariah Carey és Celine Dion keveréke. Mivel a CD-k ma már viszonylag nagyon olcsók így lehetőségem volt megvenni Lara Fabian egyik albumát, amelyet korábban már kinéztem magamnak. Mikor ma elmentem hogy megvegyem eleinte nem találtam csak a többi lemezét. Ám azok mögött rátaláltam az albumra. Nagyon szép! Csodás dalok vannak rajta. Lara Fabian angolul és franciául is énekel, bár a francia nyelvű zenét nem annyira szeretem. Az énekesnő Laura Pausinivel is énekelt. A La Solitudinét és az Io Cantót. 
 Laura Pausini és Lara Fabian együtt énekli a La Solitudiné-t.

Amikor valakinek megismerem a zenéjét és megszeretem, akkor az adott énekest felfedezettnek nevezem, és nyitott vagyok a későbbiekben a többi albumaira is. 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.