2017. február 16., csütörtök

Enrique Iglesias: Escape CD

Ma végre meg tudtam venni Enrique Iglesias: Escape című lemezét, melyet még januárban rendeltem meg. Összesen 1699 forintba került. Érdekes, hogy 2002-ben kazettán vásároltam meg és akkor 2190 forintért vettem meg a Média Marktban. Szokásos módon aprópénzből költöttem. Én CD-ket ilyen pénzből veszek és azért marad mindig annyi apró, mert a CD-k, melyeket vásárolok nagyon olcsók. Anyagilag nem is okoz gondot. 

Enrique Iglesiasnak ez a második angol nyelvű albuma, amelyen az elsőhöz hasonlóan tartalmaz spanyol nyelvű dalokat is. Kedvenc számom az albumról a Hero/Heroe, bár annak a videoklipjét felkavarónak tartom. 

A nagyításhoz kattints a képekre:


Így néz ki a CD


A 2002-ben vett kazetta, mellette a CD változat


A CD füzet meglepő módon egy kétoldalas poszterszerű kép. A kazettás változatban ez nem volt. 

A CD elfoglalta méltó helyét a többiek között. 

A 2014-ben megjelent Sex and Love című albumot nem vettem meg, mert annak a stílusa nem tetszett. 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.