2019. szeptember 8., vasárnap

VISSZATÉRÉS A FELÚJÍTOTT SUHANJ!-BA



Szeptember 6-án ismét visszatértem a Suhanj!-ba. A nyár folyamán felújították az edzőtermet. Amikor a neten láttam az új képeket azt hittem, hogy gyökeresen megváltozik minden, ám kiderült, hogy ugyan tényleg történt változás nem minden újult meg.

Augusztus végén elhatároztam, hogy újból nekivágok az edzésnek, mert a nyár folyamán történtek kisebb dolgok. Lujzi sokat volt nálunk, és Gömbivel is foglalkoztam mellette. Olyan időszakaim is voltak, amikor egyáltalán nem akartam kimozdulni. Idén nyáron ismét túlságosan nagy volt a forróság és lelkileg sem voltam stabil. Az evéssel kapcsolatban is visszaestem, melyet most letornázok az elkövetkezendő hetekben, hónapokban. Szerencsére nem vagyok kövér, de kicsit pocakos igen. Nem csodálkozok ezen, hisz sok mindenen mentem már keresztül az elmúlt 10 évben.




Az edzőterem plafonja sötétkék lett, és új lámpákat építettek be. A recepció régen sokkal jobb volt. Ma már olyan semmi közepén feelingje van. Az öltöző változatlan maradt. Csak a sportcipőmet vettem át, azután a kis tornateremben kezdtem el a bemelegítéseket:


Újra képbe kerültek a nagy labdák. Pattogtattam az egyiket futás közben, majd trambulinoztam és egyensúlyoztam. Ezután kimentem és erősítéseket végeztem. A karom jól megdolgoztattam. Van, amikor minden kar és izomerősítéskor 25-50 menetet várok el magamtól, persze kisebb szünetekkel. A futópadozás ezután következett, ami félórán át tartott. A lábaimat is jól megdolgoztattam. Az edzések során egy nagy üveg vizet megittam. Szükség volt rá, mert többet kell innom most, hogy kevesebbet eszek.

Szeptemberben heti 1, de októbertől heti 2 alkalommal megyek edzeni. Nem tökéletes testre vágyom, hanem egészségesebben szeretnék élni. Önmagamért teszem, nem másoknak megfelelésből.  

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.