2019. május 16., csütörtök

NO félelem!


Reggel olvastam egy eléggé felháborító cikket, amelyben a parlamenti házelnökről, Kövér Lászlóról esett szó. Közzéteszek két linket, utána pedig megírom az ezekkel kapcsolatos véleményem:



A melegség nagyon sokszínű és sokféle ember él ebben a halmazban. Mindenkinek megvannak a maga szokásai, stílusai, stb. Kövér László nagyon sértő, lejárató szavakat használt, amely alaposan kikezdheti számos olyan meleg pár életét, akik gyermeket nevelnek, vagy épp szeretnének vállalni egy babát. Még az egyedülálló melegeket, és persze más embert is érint a téma. A pedofíliát én jómagam is elítélem, hisz aki egy pici gyereket megront az számomra egy szörnyeteg, aki csonkítást érdemelne. A megrontottak lelki világára, fejlődésére örökre rányomhatja a bélyeget! Volt egy eset egy kisfiúról, aki gyerekszínész volt Hollywoodban és felnőtt korában öngyilkosságot követett el. Állítólag szexuálisan kihasználták és ez lett később a veszte. A másik sztori egy Mónika show történet, amiben egy nő azzal vádolta meg a szomszédját, hogy kiskorú fiatalokat ront meg. Pedofília mindenhol létezik. Aki örökbe akar fogadni egy gyermeket annak sok mindent, kell megtennie azért, hogy egyáltalán rábízzák az adott csöppséget, vagy felnőtt gyerkőcöt. Ezt ellenőrzik az örökbefogadással kapcsolatos szervezetek.

Korábban megemlítettem annak a srácnak a történetét, akivel foglalkoztam mikor kiskorú volt. A foglalkozást arra értem, hogy beszélgettem vele, meghallgattam a problémáját és megmutattam neki Budapestet. Nem írhatok sokat róla, mert nem szabad. Csupán azt emelem ki, hogy ennek a srácnak a családja gyűlölt azért, mert meleg vagyok. Teljesen mindegy hogy milyen típusú meleg vagyok, egy kalap alá vettek pedofilokkal, egyéb meleg szexuális szörnyetegekkel. Sok év után rá kellett ébredjek arra, hogy hiba volt a szívemre vennem azokat a szennyeket, melyeket a hátam mögött megkaptam. A sráccal kisebb szünetekkel, de rövid ideig barátok voltunk, viszont a családi kényszere miatt ez a kötelék túl gyenge volt ahhoz, hogy erős maradjon. Az anyja azzal vádolt, meg hogy folyamatosan rontom a fiát és elhordott pedofil gyerekcsempésznek is. Fel is jelenthettem volna ezekért a szavakért, mert ez rám nézve sértő volt. A pedofília fogalmát látszik sosem értette meg igazán, mert sosem éltem vissza a srác helyzetével. Már pici korom óta tudom, hogy a pedofília bűncselekmény és nekem nincsenek ilyen hajlamaim. Írok egy jó példát. Nem szeretem az éretlen gyümölcsöt. Nemcsak a 18 év betöltése a lényeg, hanem az is, hogy az illető mennyire törékeny és mennyire felkészült egy szexuális együttlétre. Tök mindegy, hogy elérte a nagykorúság évszámát. Nem ez a lényeg!

Először az M5-ös műsor, aztán Dúró Dóra kijelentése, most pedig Kövér László is beáll a meleg ellenesség soraiba. Nem tudnak magukba nézni és békén hagyni bennünket? Nekünk nem jár normális élet? Mert mások merünk lenni és nem akarunk megfelelni egy olyan társadalomnak, amely részben kirekesztő? Söpredékek vagyunk? Hát nem! Mi mások is emberi lények vagyunk. Azért mert nem szimpatizálnak velünk és az egyedi gondolkodásmódunkkal az nem a mi bajunk! Én olyan vagyok amilyen és olyan szeretnék maradni. Nekem senki se merészelje meghatározni, hogy gondolkodjak, hogy éljek! Tisztában vagyok bizonyos szabályokkal és ezeket be is tartom! Nagyon örülnék annak, ha az EU végre rendet tenne Magyarországon, mert a helyzet csak rosszabb lesz! Nem szeretnék olyan háborút, amely a Luz Mariában is volt. Ott is egy rossz politikai rendszer miatt tört ki egy véres háború. Mi van most Venezuelában? Pokol! Ez kell Magyarországon ahhoz, hogy az ember észhez térjen?! Vagy egy újabb 56-os forradalomhoz hasonló? Vérnek kell folynia ahhoz, hogy gyökeres, jó változás következzen be? Mit érnek el az emberek a folyamatos tüntetésekkel?! Semmit! Nem ez használ! Miért akar a politika ellenünk fordulni? Ez játék? Szórakozás? Lehetséges. A rosszindulat viszont garantált! Mert a kisebbség gyengébb és beléjük könnyedén lehet rúgni?

Nyugtalanító volt Kövér László interjúja. Főleg a melegségemre nézve. Ha összehozza ezt a másságot a pedofíliával, az életveszélyes helyzeteket hozhat. Vagyis apokaliptikus állapotokat, ha úgy vesszük. Pedofília az, ha gyereket nevelek??? Egyáltalán nem! Nővéremék rám bízták és rám bízzák ma is a gyerekeiket. Amikor dolgoznak akkor a kisebbik, Gömbi, aki 2,5 éves nálunk van, és sokat foglalkozok vele. Elviszem sétálni, csodás élményekkel ajándékozom meg. Parkok, hinta, természet és játszóterek. A kisfiú ragaszkodik hozzám, bízik bennem és mindig vigyázok rá. Rajong a vízért és a hidakért is. Szinte állandóan fogom a kezecskéjét és csak akkor engedem el, ha a zárt játszótéren vagyunk. Akkor is a nyomában vagyok. Látom, hogy mennyire picike és fel se fogja a gonosz világ jelenlétét. Képeket sosem osztok meg a neten róla, sem pedig Lujzimról, mert a világháló sok veszéllyel jár, ahol valódi pedofilok is vannak! A gyerekeket szeretném megóvni az internet veszélyeitől. Más, ha az újságomban benne vannak, mert azt nem mutatom meg akárkiknek. Szüleimmel együtt vigyázunk Gömbire most és felváltva neveljük. Amikor itthon vagyunk, akkor nem kell fognom a kezét, mert a lakásban biztonságban van. Sokat van a szobámban és játszik az itteni játékokkal. Lujzi most még óvodás, és 6 éves lesz nyáron. Ősztől iskolába megy.

Kövér László mondatai nyugtalanítóak, de nem szabad félni attól, amiket állít. Szerencsére az LMBTQ szervezetek dolgoznak azon, hogy komolyabb kár ne legyen. Köztudott hogy a félelem gyengévé tesz bennünket. Ha félünk, akkor elveszünk és ezt nem szabad hagyni. 

Legyünk önmagunk, mert ez a természetes! Ám azonban bizonyos szabályokat tartsunk be! Hiába dobálóznak egyesek, a kereszténység szóval nem attól vagyunk azok, ha kirekesztjük a más embereket. A kereszténység pont az elfogadásról szól. Akiknek még megvan a józan esze, az úgyis megérti a kereszténység valódi lényegét.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.