2019. május 8., szerda

Piros, fehér,…


Egy hónap telt el Alejandro Sanz új albumának megjelenése óta. Mióta meglett számtalanszor meghallgattam, igaz számítógépen, mert a házimozim szervizbe került és csak most lett készen. Kiderült, hogy a lézerolvasója öregedett és használódott el. Majdnem 10 éves. Sógorom nyerte pókeren és nekem adta. Nagyon jó szerkezet. A hangzása első osztályú. Olcsóbb volt megcsináltatni, mint venni külön hifit többszörös áron. Szerencsére már itthon van az én hűséges lejátszóm, aki egy évtizede szórakoztat zeneileg, filmileg, zenei koncertileg. Az megy nálam, amit szeretek. Sokszor jegyeztem meg, hogy ami a hazai TV világában van egyszerűen elviselhetetlen. A Luz Mariát és az RTL-en futó új Magnumot is letöltve nézem. Azt is tudni kell, hogy a számítógépemen van ugyan TV, de nincs hangja, a TV-men pedig csatornák nincsenek. Egyszerűen kivetem magamból a migránsos, Sorosos, bevándorlásos és az ehhez kapcsolódó gyűlöletkeltő és hazugságokkal teli szennyes tartalmat. Ebből köszike, de nem kérek. Már épp elég idegesítő számomra a plakátok tömkelege, amely Budapesten van kitapétázva közpénzből. Én ennél értelmesebb dologra költeném városvezetőként. Egyik ilyen pl. ha plakátról van szó, akkor Alejandro Sanz új albumának borítójával kitapétáznám Budapestet és persze meghívnám az énekest, hogy koncertezzen nálunk is. Persze ha városvezető lennék. Sokkal jobban beengedném ebbe az országba a latin kultúrát. Nemcsak a sokszínűsége miatt, hanem azért is, mert nagy hatással van a lélekre és az érzelmekre.


Nemrég vettem egy tubus sötétpiros temperát, illetve sínszalagot. Nagy dobásra készültem. Hétvégén szakadt az eső és ugyan nem befolyásolta a szombati diósjenői utam István barátommal, a többi nap itthon kellett maradnom. Az eső tartott itthon. Kihasználva a rossz időt kitakarítottam. Anyák napjának estéjén mosogatás után késő este felvettem az Alejandro Sanzos pólóm és bepirosfestékeztem a kezem. Időzített felvétellel készítettem magamról szelfiket. Ugyan nem csurgott le a kezemről a piros festék, ahogy Alejandro Sanz esetében, de a lényeg a piros kéz volt.



Régóta szokásommá vált, hogy egy általam megszeretett album borítót lerajzolok, és próbálok olyan szelfiket készíteni sok esetben, ami hasonlít 1-1 adott lemez borítójához. Phil Collins esetében már csináltam ilyesmit. J Ez valamilyen azonosulási vágy is egyben. Megvallom, hogy szerettem volna Alejandro Sanz új albumának új borítóját egész alakosan megtestesíteni, de az enyhe mackós külsőm és ruházatom nem tette lehetővé. Sajnos nagy vödrös piros festékem sem volt, illetve olyan terem se, amit készségesen összefestékezhettem volna. Maradt az egyedi megoldás. A póló pedig tette a magét. A reklámozást és a nyári viselést. J Ha úgy tetszik, egy ún. hirdetőoszlop leszek, illetve vagyok. A blogom és az oldalam, illetve a facebook is remek lehetőség arra, hogy reklámozzam a kedvenceim. Régóta tagja vagyok facebookos zenei oldalaknak és megosztok latin zenéket is youtubeos linkek által. Nagyon jól fogadják és fogékonyak erre a kultúrára. Most Alejandro Sanz új lemeze a listavezető nálam. Újabb két nagy képet festettem, amely közül az egyik kéznyomatos. A festékezős éjszaka készítettem, majd egy másik nap folytattam. Akkor készült a másik kép. A reklámos képeket, melyeket a netről szedtem le és írtam alájuk magyar ajánlókat átkerültek a szekrényem falára. Kár hogy nem tudom megvenni a deluxe box változatot, mert iszonyatosan drága. L Annyi pénzt amennyibe kerül nem ér meg sajnos. Önmagában a bakelit is megjelenik külön, de 14 ezerért!! L Mindig józanul kell gondolkodni, ha bármilyen lemezt veszünk. Akármennyit nem szabad kiadni egy darabért, még akkor sem, ha csak pár darabot nyomtattak belőle. Az annál drágább! Áprilisban Laura Pausininek és Biagio Antonaccinak jelent meg egy kislemeze bakelit változatban, amelyből csak 500 db-ot nyomtattak. 10 ezerért lehet beszerezni! 1) nem éri meg, 2) a szám nem nagy szám. J A dal videóklipje is eléggé érdekes. :/



Visszatérve Alejandro Sanzra nagyon régen vártam, hogy új albumot adjon ki. Nemrég lett 4 éves a Sirope című albuma. Az #ELDISCO (#ALEMEZ) a rövidsége ellenére szuper! Olyannyira extázisba kerültem, hogy az itthoni játék kisbuszomat a borítójával matricáztam ki. J  





Unokaöcsém Gömbi elkísért a fotózásra. J A reklámbuszt különböző helyeken fotóztam le, köztük a 3-as metró felújított Dózsa György úti állomásán, amelynek színvilága teljesen beleillik Alejandro Sanz új lemezének színvilágába. J Az albumot a megjavított házimozimon is élvezhettem. J




A zenei polcom egyikére tettem a nemrég vásárolt sínszalagból, amely egy ragasztószalag, de mintás. Út változatban is lehet kapni. Tettem egy sínes réteget a latin polcra, illetve a polcos villám kazettáihoz. Nagyon jópofa, szeretem. Remek dekoráció. A polcomon továbbra is ki lesznek téve a CD-k tokjai kitámasztva, amikor épp hallgatom őket. Pl. Alejandro Sanz új lemeze, mellé a reklámbusszal. J


Május 24-én pedig Ricardo Montaner új albuma jelenik meg. Persze a CD-t már előrendeltem és kb. júniusban lesz meg. Íme egy dal az énekes közelgő lemezéről.


A kép forrása: facethemusic.hu


A borítójának stílusa is eltér a megszokottól. De erről majd akkor írok részletesen, ha meglesz a CD.

Piros, fehér… Írhatnám a zöldet, de semmilyen zöld nincs Alejandro Sanz új lemezének borítóján. Csak a piros, fehér…

B E N


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.