2017. július 16., vasárnap

Lemezvásár a Dürer Kertben

Nemrég tagja lettem egy használt bakelit lemezes csoportnak, ahol sokan árulják régi lemezeiket, de mellette új nyomásút is lehet vásárolni neten keresztül. Olvastam, hogy szokott lenni a Dürer Kertben lemezvásárlás. Minden hónapban rendeznek egy nagyszabású lemezbörzét és a maira elmentem. Nem bántam meg! J
 




Rengeteg ember volt a Dürer kerti lemezvásáron. Először egy kislemezes standhoz mentem, ahol Phil Collins singolo (single, maxi lemez) albumokat találtam. Kettőt vásároltam belőlük. Nagyon olcsók voltak, ezért is vettem meg őket. Ezután egy másik standhoz igyekeztem, ahol számos CD sorakozott. Válogattam kedvemre és rábukkantam Eros Ramazzotti lemezekre. 800 ft-ért árulták őket. Az egyik használt volt, a másik csomagolt. Olyan albumok, amelyek nem voltak meg. Az egyik egy koncertes lemez, mely csak kazettán volt meg. A másik az 1988-as Musica é, melyet tavaly karácsonyra akartam megvenni magamnak, de elvitték. 3 ezer körül árulták akkor a Média Marktban, én pedig ma 800 forintért hozzáférhettem. J Lett volna egy Britney Spears lemezem, de azt karcosnak találtam, így ottmaradt. Mentem más standhoz. Egy harmadik Eros Ramazzotti lemezt is bezsákmányoltam. Az Ogni Senso-t, melynek a borítója hiányzott és helyére egy külön nyomtatott változat volt, de a lemez eredeti és a hátborítója is. Szintén 800 forintomba került. Utolsóként a CD maxi, vagyis kislemezeket néztem meg. Ott aztán egy rendes embernek köszönhetően meg tudtam szerezni a Genesis: I can’t dance kislemezét, melyen négy dal van. Genesis kislemezeket kerestem, és az egyik vásárló megtalált nekem egyet. Rendes volt. A maxi lemez különleges, melyen négy szám van. Az egyik megvan nekem a We can’t dance című lemezen. A másik egy kiadatlan dal az On the shoreline. Ez a szám rossz minőségben van fent a youtubeon, és a We can’t dance albumra nem került fel. A többi két dal koncertfelvétel, melynek eredeti változatai megvannak nekem, csak más albumon. 600 forintot adtam érte. 900-ról alkudtam le. Igazi ereklye! J 

Kezemben a maxival


Lemezekkel :)


Szkennelt LP borító

Bakelit lemezeket is néztem, és Philip Bailey: Chinese Wall albumát kerestem. Ugyan megvan CD-n, de annyira szeretem ezt az albumot, hogy szeretném bakelit formátumban is megszerezni. Az egyik vásárló kezében láttam a borítóját, de kiderült, hogy az kislemez nagy alakban. Oda akarta adni, hogy megvehessem, mivel az eladótól kérdeztem van e még a Chinese Wall-ból. Azt hittem, hogy a teljes albumról van szó. Majd talán máskor biztos szerencsém lesz.

Majdnem 2 órát időztem a vásárban. Meglepően sok ember volt. Olyan extázisba kerültem, amikor a lemezes standok között mentem. Mindenkinek megvan a maga kedvelt gyűjtögetős szokása. J Jövő hónapban is tervezek ellátogatni a lemezvásárba, ahol lehet, még több kincsre lelek majd. J

A BAKELIT üzletben nem olyan régen rábukkantam egy 150 forintos Genesis lemezre, amely szintén ritka és az is az enyém lett. Egy nagy ládában találtam több kislemez között. Az bakelit és kissé maszatos. Majd valamikor lemosatom és akkor meg fogom tudni hallgatni. Szintén van egy kiadatlan szám azon a singolón.
Szkennelt LP borító

Érdemes ellátogatni használt lemezboltokba, vagy vásárokba, mert sosem lehet tudni épp milyen kincs lapul a sok lemez között. J  


BEN


Ezeket a lemezeket vettem meg ma :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.