2022. június 28., kedd

VILÁGkiállítás 2022.

Másfél éve szerettem volna itthon megrendezni egy olyan tárlatot, amelyben megmutatom milyen a világom. Asperger szindrómásként fontosnak tartottam és tartom, hogy bemutassam, milyen az autizmus az én szemszögemből. Idén június végén végül megtartottam a magam kis VILÁGkiállítását egy videós sorozatbemutatóval és egy csomó képpel. E utóbbiak bekerültek az idei BENovelas magazinomba.
































































A VILÁGkiállítás négy részből áll:

1.: Tárlat, amelyben a megmutatható dolgok vannak. Egy videós alap összefoglaló. Az újságban extra képek találhatóak meg, melyeket a blogomba és a weblapomra is feltöltök.

2.: Honlapjaim bemutatása. A blogom és a weboldalam részletes bemutatása. Virtuális tárlat.

3.: A versek éjszakája. Ez már átcsúszik júliusra. Ezzel le is zárul a VILÁGkiállítás.  

Terveztem egy zenés éjszakát is, de azt végül augusztusra halasztom.

E kép és videós sorozatban tehát összefoglalom saját magam, az autisztikus életem megmutatható oldalát. Egy olyan világot, amely teljesen eltér az átlagos világtól. Egy speciális zenei CD-s válogatást is készítettem, amely majd a BENovelas újságnaplómban lesz elérhető, az utolsó oldalon.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.