2022. június 20., hétfő

NINCS MENEKVÉS

Hamarosan két hónapra lezárják a 3-as metró újabb átadott állomásait, mellette a teljes déli szakaszt. Gondoltam, hogy előtte tükrözéses módszerrel készítek új képeket néhány kedvenc új megállómról. Ezekkel a fotókkal az autizmus okozta zsákutcát szeretném bemutatni az olvasóimnak. Vajon milyen érzés lehet az a tudat, amikor olyan metróállomásokon vagy, ahol nem látod a kijutat? Hogyan lehet kezelni egy ilyen helyzetet?












Népliget








Klinikák









Corvin negyed






Kálvin tér

Ezekre a metróállomásokra tettem le a voksom. Természetesen majd ezt a képsorozatot szeretném folytatni ősszel. A tükrözést snapchattel készítettem, amelyet sok mindenre lehet használni. A BENovelas magazinomban sokszor raktam be ilyen jellegű képeket. A metróállomások tükrözése során egy teljesen más világot tártam a néző elé. Egy álomvilágot, amely az álmainkban fordulhat elő. Én sokszor álmodok 5-ös metróról, amely annyira modern, hogy sokkal hosszabb minden jelenlegi magyar metróvonalnál. És ez az álommetró sokszor visszatér az életembe.



Csináltam új fantasy stílusú fotókat az új felújított megállókról. A 3-as metró most átépített állomásainak nagyon tetszik az alagútjai is. Nemrég sikerült szuper fotót lőnöm a Corvin negyednél és a Kálvin térnél. Az utóbbinál teljesen ki volt világítva az alagút!



8 hétig nem lesz 3-as metró. Pontosabban csak öt megálló erejéig közlekedik Újpest-központ és az Árpád híd között. Ugyan Göncz Árpád városközpont az Árpád híd megálló új neve, de én Árpád hídként szoktam meg és nálam így fog maradni.



A Corvin negyednél kipróbáltam a liftet, amely az aluljáróban van, de elég furán néz ki a romos környezetben egy modern lift. Ha az aluljárót felújítják, akkor persze a lift be fog tudni illeszkedni ebbe a miliőbe.


Nagyvárad tér a lezárás után

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.