2022. június 28., kedd

GYURI BARÁTOM KIÁLLÍTÁSA A MÚZEUMOK ÉJSZAKÁJÁN

Több mint egy évvel később visszatértem a Vasúttörténeti Parkba, ahol tavaly láttam Gyuri barátom Megy a gőzös kiállítását. Ezúttal a Kandó teremben volt megrendezve az esemény, ahol nagyon sokféle dolog volt kitéve. Természetesen még mielőtt ellátogattam volna Gyuri kiállítására tettem egy kört a parkban.



























Szinte ugyanazok a vonatok álltak, mint legutóbb, de volt szerencsém olyan részlegre is ellátogatni, ami tavaly kimaradt. Egy óriási csarnokban találtam magam, ahol régi, fapados vonatok voltak. Fel is szálltam rájuk. Nagyon élveztem.

















Ha belegondolok abba, hogy az 1800-as években mennyire kényelmetlen lehetett egyes utasok számára a kemény ülőhelyes vonat. Messze nem voltak olyan modernek, mint a maiak. Miután leszálltam továbbhaladtam. Szerencse, hogy nem voltak annyian, mint a Hungária kocsiszínben, mert ott egyszerűen lehetetlenség volt normális képeket készíteni.



















Nagyon hangulatos volt a vonatcsarnok. Miután kijöttem egy felújított MÁV teherkocsit pillantottam meg, amely fekete és ezüstszínű volt. Ezután videókat is készítettem, majd elindultam Gyuri kiállítására. Porcelánok, régi vasúti relikviák voltak kitéve. Alaposan rögzítettem mindent, egy csokorban képek és videók formájában.



























































Nem töltöttem ott sok időt, mert kinézegettem magam. Elindultam hazafelé. Sajnos a 2-es és a 2M villamos nem jár, így kénytelen vagyok más útvonalat választani. Nem is voltam igazán jó passzban, csoda hogy elmentem egyáltalán. Vettem magamnak a Vasúttörténeti Parkban egy sínes kulcstartót. Nagyon örültem neki. Krémes csavart fagyit is ettem. Jólesett nagyon. Gyuri is épp olyan gyűjtő, mint én. Mindketten nagyon szeretünk olyan dolgokat gyűjteni, ami az életünk részévé válik.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.