2022. június 12., vasárnap

SPIRIT PORTRÉ

A Spirit színház költözik. Szinte már teljesen leszedtek és kipakoltak mindent. Sok jelmezt árulnak. Judit félt, hogy fogunk tudni próbálni, hiszen a következő héten kellene befejezni a szériát, előadást tartani. A színház költözése miatt 2 hétig nem lesznek próbák, szünet következik. Ez azért jó, mert jobban át tudom ismételni a verseket és tervbe van véve a narrátoros szövegem megtanulása. Judit aggódik, mert attól tart, hogy az új hely színpada nem olyan lesz, mint a jelenlegi nagyteremé. Neki ugye tudnia kell mi hol lesz. Félt bennünket, nehogy akadályokba ütközzünk.








A mostani alkalom során átvettük az összes verset, de a 8 nő jelenetet egyszer sikerült végigpróbálni. A többiek egyre jobban tudják a szöveget, kezd összeállni az egész. Kicsit olyan hangulatot árasztott, mint a metrófelújítás aktuális szakasz befejezése utáni utolsó simításoknál. Judit mindenkiről készített képeket, köztük rólam is. Eleinte féltem attól, hogy fogok kinézni, de megdöbbenve láttam, hogy remek fotóim születtek!




Kicsit sztárnak éreztem magam, pedig nem vagyok az. A fotókat profilként felhasználtam a facebookos oldalaimhoz, ill. a youtubeos csatornámhoz. Az utóbbi őszig lesz fent kb. Judit újra próbál a gyömrői színházzal és októberben lesz majd egy előadás. Mindenképp megnézem! Nagyon szeretem azt a helyet.













A többiekről én is készítettem képeket, mert egy posztert tervezek csinálni a darabhoz. 21:11-kor fejeztük be Judittal a próbát és hazaindultam. Tettem egy kört a Nemzeti Színháznál, ahol forgattam egy kicsit és ott felmondtam lap nélkül a verseket.










Hangulatos nyári este volt. Volt két pók és az egyikkel játszottam. J A végén a fűbe passzintottam egy vastag fűszállal. Össze is guborodott mielőtt zuhant. 22:43-ra értem haza, de semmi erőm nem volt zuhanyozni. Másnap pótoltam csak be.

Június vége, július legeleje a gran final. Hogy milyen lesz, nem tudom, de remélem jól fog alakulni minden és remélem Judit nem fog csalódni bennem.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.