2021. február 20., szombat

VINYLÁDA

Karácsonykor tervbe volt véve, hogy a Face the music oldalán veszek egy 60 db bakelit lemez tárolására alkalmas ládát. Végül csak februárban szántam el magam rá, mivel nem akartam, hogy a nappaliban legyenek a lemezeim.

A Face the music oldalán, ahol CD-ket és bakelit lemezeket veszek, árulnak különböző kiegészítőket is. Köztük ezt a fenyőfából készült ládát.













Azt hittem, hogy nagyobb lesz, de szerencsére el tudtam hozni fuvar nélkül. 11 ezer forintba került. Közel másfél órán keresztül tartott az összeszerelése. Nehéz volt, de végül sikerült. Az elején elrontottam mikor az első elemeket raktam össze, de végül sikerült korrigálnom a hibákat. Munka közben kicsit felhólyagosodott a kezem, de nem volt vészes. A csavarokból kettő maradt, azokat pedig betettem a többi kis szögek közé, amelyeket a képeim felrakásához használom.


Amikor beletettem a lemezeket hatalmas élmény volt. És miután mindegyik az új otthonába került megállapítottam, hogy bőven van még hely a következő megvásárolandó lemezeimnek. J Szereztem egy Music On Vinyl matricát is, amelyet az új ládámra tettem. Annyira örültem neki. Most a szekrényem mellett van a lemezláda, és amellett pedig a dvd-s polcaim. Mivel bőven volt hely a ládában, így a kislemezeimet is beraktam a Laura Pausini-s könyvmagazinnal együtt. Lassan a szobám olyan lesz, mint egy lemezbolt. J Annyi különbséggel, hogy nem eladó a gyűjtemény, csupán megtekinthető online, a fotóimon keresztül.  

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.