2021. február 16., kedd

TÁGAS METRÓ(K)

Lassan, de sikerült megszoknom a karácsonyra kapott új telefonom. Teljesen más, mint az iPhone. Az új készülékkel tágasabb, részletesebb fotókat tudok készíteni. Fontosnak tartottam, hogy készíthessek új metrós képeket és videókat is.

A 3-as metró felújított déli szakaszáról egy közel negyedórás videót készítettem. Rajongóknak, magamnak. És persze új, tágas képeket is. A munka nem volt egyszerű, hisz oda kellett figyelnem az utasok miatt, mert nem nagyon szeretem ha beállnak a felvételekbe. Bár a fotókon 1-1 ember feltűnik, mégsem volt olyan vészes. A tágas képeknek köszönhetően jóval nagyobbnak látszanak az állomások.











Nagyvárad tér

















Népliget












Ecseri út

























Pöttyös utca













Határ út




Kőbánya-Kispest

A 15 perces metrós összeállítás remekül sikerült, persze új fotókat is csináltam. Észrevettem, hogy mennyire színesebb, élesebb képeket készítettem. Az iPhone is tökéletes volt, de azzal csak egy a baj, hogy hamar lemerül. Az új telefonom viszont nem. Sokat használtam az utam során és több, mint 60%-on volt mire hazaértem. A Nagyvárad téri állomás galériája le van zárva, zajlanak a felújítási munkák. Hallani lehetett a fúrás faragás hangjait. Erről persze egy oldalon sem írnak, pedig kellene. Főleg a metrófelújítás honlapján. Mindenféle magyarázat nélkül hétvégente a déli szakasz is le van zárva. A Lehel tér és Újpest-központ között jár a 3-as metró. 

A 3-as metró Kálvin téri mozgólépcsője szétbontva

A Kálvin téren is nagy a kavarodás, mert ott is tart a felújítás. Bekukucskáltam a résen, hogy áll a 3-as metró rekonstrukciója. Ezután a 4-es metró felé mentem. Kedvenc állomásomról, a Rákóczi térről is csináltam egy tágas fotósorozatot. 













Miután végeztem a Keleti pályaudvaron átszálltam a Kelenföld felé tartó szerelvénybe, majd felvettem az egész utat. Kelenföldre kellett amúgy is mennem a Phil Collins képlemezért. 


Az új képek felkerültek a weblapom metrós fotógalériáiba:

http://benovelas.hu/index.php/metros-fotoim

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.