2021. február 22., hétfő

BŐVÜLŐ UNIVERZUM

Emlékszem arra, amikor az első fórumom, blogom nyitottam meg, aztán jött a novelas-os oldalam. Mára ezek nincsenek, csak novelas enyészetté vált maradványai az egykori oldalamon. A youtubeon számos fiókom volt, van, de arra gondoltam, hogy létrehozok egy vadonatúj csatornát, amelyben az autizmusomról beszélhetek, segítséget nyújthatok olyan embereknek, akik nem ismerik ezt az állapotot. Persze szót kellett említsek a melegségemről is, viszont nem részletesen, mert ez a magánügyem. Az új youtube fiókomban olyan témákról is elkezdtem beszélni, amelyek érdekelnek. Zenék, sorozatok, egyebek. Fontosnak tartottam, hogy leküzdjem a bennem lévő gátakat, mert tapasztalatból tudom, hogy a videózás hatalmas terápia számomra. Korábban már segített nekem. Persze nem minden videóm készül zökkenőmentesen, mert sajnos zavarban vagyok, és előfordul, hogy nem mindig tudom rendesen kifejezni magam. De nem szabad szégyellnem azt, ami vagyok. Soha! Végre elértem azt a pontot az életemben, amikor elfogadtam a melegségem és az autizmusom! Nagy áttörés ez az életemben és mindenképp nyitnom kellett egy új youtube csatornát, amelynek címe: BENovelas magazin. 2020 végén indítottam el, és ez a csatorna a blogom videós változata. Már nemcsak írásban, de szóban is szeretnék beszélni az általam szeretett dolgokról. Persze visszafogottan, mert nekem a világom szektorokra van osztva. Akármit nem osztok meg, nem árusítom ki magam, nehogy valaki, vagy valakik visszaéljenek vele. A videóimban sokat beszélek az autizmusról és ezzel másokon is segítek. Szeretném elérni, hogy egyre többen megismerjék ezt a másságot, ezt az állapotot, ami nem betegség, csupán egy adottság. Számos szakértő, érintett szülő megismerhet, tanulmányozhatja az autizmusom. Betekintést adok a saját világomba, beszélek a szenzoros érzékenység okozta kiborulásokról, konfliktusokról. Én sokat olvasok az autizmusról, tanulmányozom, felmérem a saját szintem. Tudom már, hogy gyerekként miért voltak dühkitöréseim, tanulási nehézségeim és hogy miért is lettem kiközösített és bántalmazott gyerek az iskolákban. Célom az, hogy az új és a jövő gyerek generációja ne élje át mindazt, amit én. Szeretném a tapasztalataimmal segíteni mások munkáját és életét.

https://www.youtube.com/channel/UCVA6JEXE0jnQbT4CCnIloCw
https://videa.hu/tagok/benovelas-magazin-2095648

A youtube fiók mellett van egy videás oldalam is, ahol a kedvenc zenéimet, filmjeimet és egyéb tartalmakat osztom meg a nézőimmel. Egy ún. kikapcsolódásra szánt videa csatorna.

Korábbi szériák

A BENovelas újságomban közel 6 éves pályafutása során sokszor leírtam, hogy volt 2015-ben az Esti likőr, amely egy nagyon privát videónaplóm volt. 60 adást élt meg. 2016-ban leforgattam a Magány című filmem, amely eleinte 7 részes sorozatnak készült volna, de egy 2x2 órás film lett belőle. Ezt meg lehet tekinteni a videán:

1. https://videa.hu/videok/film-animacio/ben-lacosta-a-magany-2-drama-ZRJWbm1zkvPMlDTN

2. https://videa.hu/videok/film-animacio/ben-lacosta-a-magany-2-drama-xJ7V8UgkzOV0tJvy

2017-ben az estiBEN került leforgatásra, amely picivel hosszabbra sikeredett, mint az Esti likőr. Ebből a sorozatból 66 adás készült. 2018-ban pedig tagja lett a Szerelemlabor fórumszínháznak, amelyből szintén terveztem egy minisorozatot készíteni, de végül egy összefoglaló dvd született a nagy előadással együtt. 2019 végén döntöttem egy újabb minisorozatról BENovelas címmel. Ez év végén 10 epizódot készítettem, de 2020-ban úgy döntöttem, hogy folytatni fogom. Örömmel kijelenthetem, hogy eddig, a BENovelas műsoromból 105 adás készült! Most már hetente 1 vagy 2 alkalommal készítek újabb részeket. Fontosnak tartom, hogy a BENovelas újságom ne szenvedjen kárt a videósorozat miatt, ráadásul a tanárom, Koncz Dezső is azt tanácsolta, hogy tartsak mértéket a videósorozattal kapcsolatban. Összességében ha kiszámoljuk eddigi szériáim sorozatának epizódszámait akkor 231 részt tudhatok magam mögött! Ez hatalmas szám! Hozzácsapva a 2 special részt, a Magány részeit akkor 233. Fontos megjegyezni, hogy nem az összes epizód van fent a neten, mert nagy részük túl személyes, nem megosztható. 

2015-ben indult az új, jelenlegi blogom és ezzel együtt a BENovelas, korábbi néven BN Program újságom, valamint az Esti likőr. 6 év sok idő, rengeteg minden történt ezalatt. Remélem, hogy a jövőben is számos újdonságot hozhatok el nézőimnek és olvasóimnak.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.