2019. június 2., vasárnap

Reklám viselet

A múltkori Támpontos egyik kézműves alkalmán mindenki 3 db kitűzőt készíthetett a montázskészítések mellett. Most lehetőségem nyílt arra, hogy újabb kitűzőim legyenek. Szerencsére külön kérhettem kitűzőket, melyekhez én nyomtattam ki a megfelelő képeket. 




Az egyik TÁMórás alkalom során készültek az újabb darabok. J Nagyon szépek lettek, ám meg kell vallani, hogy eléggé nehéz volt elkészíteni a kitűzőket. Volt, amely kevésbé sikerült, de Tina segített az elkészítésben. A TÁMpontban van külön kitűzős gép, hozzá egy nagy zacskó kitűzős alap, amelyhez fólia is tartozik. Nagyon hálás voltam Tinának és Barninak hogy engedték az újabb kitűzők készítését. Most az aktuális kedvencek kerültek képbe. Alejandro Sanz és Ricardo Montaner új albumának fotói, valamint az idei BENovelas logóm, amelyet legalább 2020-ig szeretnék ilyennek látni. István barátomnak egy Mercedes logósat, Katinak egy Soy Lunás kitűzőt csináltam. 


A kitűzők lényege az, hogy a táskáimra tegyem. Nagyon sok fiatal csinálja azt, hogy kedvenceit így rakja a tatyóira, én pedig úgy döntöttem, hogy hasonló módon cselekszem. Ez amolyan reklámféle is. Egy ún. hirdetőoszlop, ha úgy tetszik. Felvállalom azt, amiket szeretek és reklámozom. Úgy, mint a zenei pólók hordása esetében. Az új piros A betűs Alejandro Sanzos fekete pólóm sokan megnézték. Nem is csoda, hisz a magyarok honnan ismernék? Eléggé szemet szúró darab, melyet nagyon szeretek. Majd a Pride-ra is tervezek egy újabb Sanzos pólót készíttetni. J Azt is tervezem, hogy vasalható matricát fogok rávasalni 1-1 új zoknimra. J

Legközelebb csak 2020-ban tervezek újakat csinálni, amikor a zene évét ünneplem. J Már javában tartanak a tervek a véglegesített logót illetően, de az újévig várni kell rá. J


B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.