2018. február 17., szombat

Fonográf koncerten


Aki eddig olvassa a blogom és annak zenei cikkeit azt gondolhatja rólam, hogy engem csak a latin zene érdekel. Tévedés. A zene sok oldalát szeretem. Rajongok a spanyol zenéért, de mellette a 70-80-90-es évek pop-rock zenei világáért is. Annak idején mikor a VH1 Classic zenei csatorna még volt, sokat néztem azt az adót, mert retró zenéket adtak. Magyart nem.

A Fonográf együttes nővérem egyik kedvence. Lehetőségem volt arra, hogy elmehessek a tegnap esti koncertjükre, amely a Budapest Sportarénában volt megtartva. Nagyon sokan elmentek. Teltház volt. Kb. annyi mint a tavalyi Alejandro Sanz: +ES+ koncerten Madridban. Azt gondoltam, hogy nem fog tetszeni a Fonográf koncert, de tévedtem. Kellemes kikapcsolódás volt, bár a country stílusú zenéjük nem tetszett. A romantikusabb zenei oldaluk igen. A koncertre én, a nővérem, Lujzim és az édesapám mentünk el. Természetesen az erősen kellemes sós óriási pattogatott kukorica és a gyümölcsös üdítőitalok sem maradhattak ki a buliból. Mindannyian jól éreztük magunkat. Készítettem néhány képet a koncertről. Nagyon színes, ötletes hangulatú volt az egész. J













Két részesre osztották a koncertet. Több mint félórás szünet volt. Körülnéztem Lujzimmal az Arénában. Tetszettek a fények. A folyosó falain különböző koncertek óriásképei voltak kitapétázva. Bárcsak az én kedvenceim is ott lehettek volna.



 Mindannyian nagyon jól éreztük magunkat, csak Lujzim nagyon fáradt lett. Szerencsére minden rendben alakult. A koncert után a tömeg lassan tudott haladni, mert szinte minden kijárat le volt zárva és egy állt nyitva. Nem értem miért nem tudták az összes kijáratot biztosítani. Annyira azért nem kell korlátozni az embert. Persze, hogy lassan haladt mindenki. A 2-es metróban volt hatalmas emberi áradat. A Puskás Ferenc Stadion megálló szinte tele volt. 6 perc volt a metró érkezéséig. Egy örökkévalóságnak tűnt. Nehezen viseltem a sok embert, de amikor a Keletinél kiszálltunk és a 4-es metróba mentünk már nem voltak sokan.


Nemcsak a Fonográf, de más retró együttes is képes fellépni a mai napig, akárhány évesek is.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.