2018. február 14., szerda

A fények éjszakája


Múlt szombat éjszaka fényes bevetésen vettem részt. Az eurós boltban vásárolt kicsi lámpácskák segítségével hangulatos fényeket varázsoltam. Évekkel ezelőtt is csináltam ilyesmit, de akkor lézert, világító jégkockákat és zseblámpát használtam. Most azonban 3 pici, műanyag lámpácskát vetettem be, amely egyszínűen világított. A fotós tudásomnak hála a lámpafényeket különböző színűre színeztem. Egy ún. mozgóképes előadást készítettem videós bevezetővel és véggel. 








Különböző színekkel gazdagítottam a hangulatot. A fények éjszakája projekttel gondoltam készítek egy hangulatos, kellemesen melegítő fényekkel történő előadást, amelyben megmutatom, hogy a sötétségben nem szabad félni, mert mindig van egy fény az alagút végén. Ezek a sokszínű fények megmutatják, hogy értékesek vagyunk, sokszínűek és mindig van remény arra, hogy boldogok legyünk. A fény utat is mutat. Egy ilyen színpompás hangulatvilág biztonságérzetet nyújt, illetve menedéket is ad, ha el akarunk bújni a világ rossz dolgai elől. A zenei videóhoz Miguel Bosé: Amante bandito 1999-es változatát használtam, mivel hangulata tökéletesen passzol a környezetbe.


Érdemes mindenkinek kipróbálnia ezeket a fényes játékokat, főleg baráti társaságban.

B E N


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.