2017. október 9., hétfő

SZÍNHÁZAJÁNLÓ: Fiúk ketten

Amikor idén nyáron volt a Pride hét, el akartam menni egy Fiúk ketten előadásra, de sajnos akkor nem jött össze. Tegnap azonban egy ingyen jeggyel sikerült megtekintenem a közel egyórás darabot. Betekintést nyerhetünk két meleg férfi kapcsolatába, egy hétköznapi estéjükbe. Náthásan, köhögve mentem el. Szerencsére ennek ellenére nagyon élveztem az előadást. A két színész közül az egyik mindenkivel egy rövidke asszociációs játékot kezdett el. Azt nem értettem, miért, hisz nem tartozott a darabhoz. Ahogy a Vidám kísértet esetében, itt is telt ház volt. Az első sorban ültem. Az előadás előtt a két szereplő bemutatkozott és a nézők dönthették el miről szóljon a történet. Karácsony előtt két nappal játszódott. Az egyik szereplő meg akarta hívni a volt barátnőjét, ami a másiknak nem tetszett. Rögtön leesett nekem, hogy talán féltékenységről van szó. A fiatal, fekete ruhás srác biszexuális, míg a fehér pólós meleg volt, túl a harmincon. 5 év korkülönbség van közöttük. Egy normális meleg élet kibontakozásából hamarosan egy veszekedéssé fajult szituációt láthattunk. A meghívott lány Anna nem jelent meg a műben, csupán szó esett róla.




 Helyszín
Nagyon tetszett, mert szép színes volt! :) 

Tervezek máskor is elmenni, mert kíváncsi vagyok egy másik történetre is. Azt nem tudtam meg, hogy a szereplők melegek e vagy sem, vagy esetleg egypár e. Lehet, hogy megkérdezem majd, mert kíváncsi vagyok rá nagyon. A nátha ellenére nagyon jól éreztem magam. J Aki szeretné, mindenképpen nézzen meg egy előadást, mert sok vicces mondatot is tartalmaz. 

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.