2023. december 6., szerda

Karácsonyi dizájnok 2023.

A kissé elhúzódott betegségem miatt késésben voltam az idei dizájnokat illetően. Vírusos garatgyulladást állapítottak meg nálam, mely ugyan elmúlt, de ráadásul megfáztam sajnos. Nemcsak a szobám, de a weblapjaim karácsonyi arculata is késve érkezett meg. Szerencsére éppen időben voltam és az utolsó pillanatban közzétettem a decemberi fejléceket. A weblapomon is változtatásokat kellett végezzek, ugyanis a youtubeos videóim nem voltak elérhetőek, így néhány dolgot le kellett töröljek. A jelenlegi youtube csatornám, amit még egyelőre nem töröltek le egy archív csatorna marad, a folytatás pedig a videán lesz.


November vége felé elkezdtem megrajzolni a karácsonyi elemeket. A metálfényű színes filctollaimat hívtam segítségül. Dekorszalagokat és 24 db ünnepi díszgömböt készítettem rajzzal és ezüst ragasztószalagokkal. Nagy szerencsém volt, hogy maradt egy csomó ezüst mini csillagos kontúrmatrica. Elhasználtam az összeset, így ezüstös gömbök is születhettek. Rajzoltam mellettük még egy csomó variációt is.






Kicsit sokallottam utólag, de megérte. Cher karácsonyi albuma adta ezt a gömbös ötletet, mert a lemezborítón bordószínű karácsonyi dekorgömbök vannak.



Nemcsak gömböket, szalagokat, de szálingózó havat is rajzoltam pöttyözéses módszerrel. Nemcsak ezüst színben, de mindenféle színt is felhasználtam, melyeket GIF-be mentettem, hogy rámehessenek a fejlécekre. Aprócska színes gömböcskéket is rajzoltam. J A fénymetróról idén sem feledkeztem meg, úgy illesztettem rá a GIF pöttyöket, hogy azt külön aranyozottá varázsoltam és a ragyogás effektekkel hangulatossá alkottam. Az épp aktuális borítókkal láttam el a fejlécet, melyben a december 30-i Kaktuszvirág előadás borítója is megtalálható. J Cher és a nemrég megjelent Sikoly 6. filmzenei CD reklámozása is megtörtént. Nem akartam kihagyni a 30 évvel ezelőtti képem berakását, ill. Phil Collins: Both Sides albumának kétféle arcos borítóját sem. 20 éve ismertem meg az albumot, de 30 éves a lemez. J

A weblapom kicsit „rokokó stílusú” vagyis túldíszített. J Ide más képeket raktam ki, de a havazás, a gömbök és a fénymetró itt is megtalálható. Szerettem volna ennél többet is berakni, de annyi erőm nem volt. Én azt gondolom, hogy ez pont jó így. Idén nem akartam túlzásba esni. Kicsit másképpen akartam elrendezni a dizájnt. A weblapom főoldalán csak az állandó borítóképpel rendelkező facebookos nyitott csoportjaim képei találhatóak meg. A többi esetében csak a linkeket osztottam meg.

A BENovelas Television facebookos oldalon főleg színházi ajánlók vannak, ill. díszgömbös váltogatást helyeztem el a lécre. Ha úgy vesszük a fejléc egy ún. összesítő. J

Január 8-ig lesz a jelenlegi dizájn, utána újítások lesznek. Most hogy véget ért a youtubeos életem, így több idő jut majd az írásra és a BENovelas magazinra. Az lenne a legjobb, ha a 11 éves weblapom végre teljesen fel tudnám újítani, mert sajnos eléggé bonyolult a használata. A jelenlegi hátteret 10 éve változtattam meg. Azóta hiába próbálkoztam, sajnos nem sikerült.

A rajzok külön benne lesznek eredetiben a magazinomban, szkennelve pedig a blogban. A zárt facebookos csoportjaim fejlécei ilyenek lettek:


BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.