2023. augusztus 20., vasárnap

HALLOWEEN EXPANDED (2023.08.17.)

 

Amikor olvastam a Face The Musicnál hogy a 2018-as Halloween expanded filmzenéből van készleten megrendeltem. Ugyan a filmzene megvolt nekem, de nem teljesen. 2019-ben ugyanis a 2018-as soundtrack majdnem dupla annyi zeneanyaggal került forgalomba. Eleinte nem akartam megvásárolni, de mivel nem volt olyan vészes az ára, rászántam magam a vételre.

Olyan extra filmzenei anyagot tartalmaz a soundtrack amelyre nem emlékeztem a filmből. Állítólag kiadatlan hanganyagok ezek, melyeket a filmbe szántak. Nem tudom. Idén Halloweenkor úgyis megnézem ismét mind a 13 részét a Halloweennek és akkor a 2018-asnál fülelni fogok.













A CD kiadvány szép, dísztasakos kiadás. A CD füzet belsejében egy ART fotó található a Halloween 2018 végéből. A CD korong borítója is egészen más. A film elején látható tököt ábrázolja. J Szeretem az ilyen Halloween intrókat amelyben egy félelmetes töklámpás látható. A CD-hez van egy matrica is, melyet sajnos nem lehetett megmenteni, így az máshova került. Szerettem volna gond nélkül leszedni a fóliás csomagolásról, de nem sikerült. L Annak a füzet fekete oldalú belsejébe kellett volna kerülnie.


Most már a teljes David Gordon Green féle Halloween filmzenei gyűjtemény megvan. Ebből külön 3 db pedig bakelit lemezeken. Az extended változatot természetesen nem tervezem beszerezni vinyl-en. Értelmetlen lenne, ráadásul nem veszek már bakelit lemezeket.

A David Gordon Green féle trilógia filmzenei lemezek közül a legjobban nekem a Halloween Kills (Gyilkos Halloween) soundtrackje tetszett a legjobban. Jobb hangulatot árasztott, mint a többi. Bár a Halloween ends (A Halloween véget ér) zenéje közel volt ahhoz, hogy átvegye a legjobb soundtrack „díját”. Mindezek ellenére mindhárom filmzenei darab egyedi, különleges, de megismételhető. Persze, ha új Halloween film készülne. 


Én jelenleg a Halloween forever (Mindörökké Halloween) című mini sorozatom írom, amelyhez válogattam is ki filmzenei anyagot, ill. online zongorán készítettem néhány félelmetes dalt a sorozatomhoz. A szériáról majd a következő számban írok részletesen.




Rajzoltam néhány Halloween plakátot, melyekhez szándékosan magyar címeket adtam. Érdekességük hogy néhány rajzos borítókép a limitált kiadású ART kiadványokról lett másolva. Indigóval rajzoltam meg a képeket. Bárki számára elérhetővé válnak azok a képek, akik végül nem szerezték be a limitált kiadványokat. Az egyik borító az 1981-es Halloween II. fekete-fehér borítója, amelyet indigóval nagyon könnyű volt lerajzolni. Eléggé tömény volt a vastag, vágott hegyű alkoholos filc szaga, viszont nagyon szépen tudtam vele rajzolni. J Az ilyen fekete filctollak jól beleivódnak a papírba, ám azzal kell vigyázni, hogy a rajzolt lap aljára egy újságot rakjunk, hogy ne kenjük össze az asztalt. Mert az alkoholos filcet nagyon nehéz lemosni. L  

Nyers erővel nem lehet legyőzni. Bár akkor tudtuk volna azt, amit most tudunk. Ez a gonosz lényege. A harag, ami megoszt minket. A rettegés, ami egyre erősebb lesz, amikor megpróbálunk elrejtőzni. Ha ma este nem fékezik meg, lehet, hogy rátalálunk holnap vagy következő Halloweenkor. Amikor a nap lemegy, és valaki egyedül van. Nem csukhatod be a szemed és tehetsz úgy, mintha ott se lenne. MERT OTT VAN!                                                                                             

 /Laurie Strode, Gyilkos Halloween/

Részlet a Gyilkos Halloween végéből. Jó kis idézet. Fel is használtam az egyik poszteremhez. J

Ezt az Expanded soundtrack-et idén Halloweenkor mindenképp felhasználom a január végén megjelent Halloween ends zenéjével. A 2023-as Halloweent fergetegesre tervezem. Főleg mert Victor is eljön majd hogy részese legyen az ünnepi fények boszorkányos játékának és hangulatának.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.