2022. március 14., hétfő

ISTVÁN BARÁTOMMAL AZ RS9 SZÍNHÁZBAN

István barátommal februárban nem találkoztunk. Jobb is volt így, mert mindkettőnknek nehéz volt ez a hónap. Most hogy március van, elindult egy szakasz az életemben, arra gondoltam, hogy meghívom Istvánt hozzánk ebédre. Spanyolcsirkét készítettem barbeque-s, ketchupös módra. Édesapám vett egy hónapja 2 flakon fokhagymás barbeque szószt és azt rendszeresen használtam itthoni kenyeres házi pizzára. Elég hamar el is fogyott, mert isteni az íze, ráadásul tervezek venni jómagam is valamikor legalább 3 flakonnal, mert rendes pizzát is szeretnék készíteni.


Minden elő volt készítve a barátom fogadására. Kimentem István elé a Nyugatiba. Az aluljáróban megkörnyékezett két örömlány. Ilyenkor mindig megijedek, mert nagyon zavar, ha idegenek szólítanak le az utcán. Én szépen visszautasítottam a lányokat, akiknek nem kellett több 2 percnél, hálójukba csalogattak egy másik pasit, majd a Lehel tér felé vezető lépcsőn felsiettek. Nem annyira szeretem a Nyugati aluljáróját, mert sok kétes alak fordul meg ott. Főleg este, de erről majd a cikk végén írok részletesebben. István és én végül hazaérkeztünk, majd tálaltam az ebédet. A spanyol csirkém nagyon jól sikerült. Direkt sok fokhagymát tettem bele, hogy a barátom tüdejét gyógyítsam, mivel sajnos István asztmás.




Alejandro Sanz új albumát hallgattuk meg ebéd közben. Én gyerekpezsgőt ittam, István édes Törleyt. Átbeszéltük, hogy mik történtek velünk az elmúlt hetekben és szó esett az áprilisi első autókázásunkról is. Nagyon várom, mert nemcsak élmény gazdag kalandokban lesz részem, hanem új fotósorozatot is készítek, ill. videós beszámolót.  

Ebéd után fagyit is ettünk, majd kb. másfél órával később útnak indultunk. Istvánnak megmutattam a Nemzeti Színházat és környékét. Csináltam róla portrékat, hogy azokat majd kiállításra lehessen vinni. Természetesen más témával kapcsolatos fotókat is lőttem. Nem volt sajnos meleg, de annyira hideg sem. Mostanában kezd beállni a jó idő.















Haza kellett jönni sajnos, mert vissza kellett sietnem a fényképezőgép töltőjéért. Utána Istvánnal elmentünk Lábán Katalin színházi bárjába. Kivételesen hátul ültünk le, ugyanis nem volt annyira meleg a pinceszerű kocsmában. Vegyesen fotóztam géppel és a telefonommal. Megígértem ugyanis Katinak, hogy csinálok képeket a színházáról.














Hangulatos hely. Nem egyszer voltam már ott. Istvánnal készítettünk egy közel másfél órás adást, amelyet a youtube csatornámon lehet megtekinteni.




22 helyett 23 órakor zárt a hely. Nem sokkal zárás előtt indultunk el Istvánnal a kisföldalatti felé. A Deák téri aluljáróban szinte nyitva volt a leláncolt metrófelújítás helyszíne. Befotóztam és rá se ismertem a bejáratra. Néhány nappal korábban Gábor barátommal jártam a Ferenciek terén és ott is befényképeztem a metró bejáratába.

Deák tér

Ferenciek tere 

Idén májusban fogják átadni a Klinikák, Corvin-negyed és a Kálvin téri megállókat. Jelenleg füstpróbák zajlanak a vonalon. Azért milyen durva, hogy 2 éve zárták le a Ferenciek tere és az Arany János utcai állomásokat és elvileg ott kellene először az átadást szervezni. Iszonyat lassan haladnak a munkákkal és a 3-as metró déli szakasza továbbra is „járhatatlan” hétvégén, és már hétköznap sem jár egész nap! Rettenetesen logikátlanul tervezték a felújítást, mert az aluljáró, ami igenis a metró szerves része beleférhetett volna az X éves felújításba. Istvánnal erről is külön beszélgettünk itthon ebéd közben. A barátom elkísértem a Nyugatiba, ahol ő leszállt és én mentem a Jászai Mari tér felé. A 4-6-os villamosan részeg fiatalok voltak, akiknek egy része alig tudott magáról. Hihetetlen ez a mai fiatalság! Esküszöm szerencse, hogy nem voltam és nem vagyok egy bulizós alkat. Hazaérve jött ki rajtam igazán a fáradtság. Sok volt a hét. Leültem vacsorázni, megenni a maradékot. Közben Jutka és Merci újabb kalandját néztem meg. Istvánnal a bárban beszélgettünk róluk. Arról a trash párosról, akik a neten verekedtek. Hát most komolyabb dolog történt. Miközben a vacsorám fogyasztottam döbbenten láttam, hogy Sodi, a harmadik tag, kinél Jutka és Merci most lakik ismét kezet emelt Jutkára és a rendőrség komolyabban beavatkozott. 14 napra eltávolította Sodit a saját lakásából, mikor Merciék csak vendégnek számítanak. Durva eset. Sodiról a napokban láttam egy videót, amelyben egy pasi sok sztoriját elmeséli az internetes közösségnek. Én meg se lepődtem ezen, mert eleve amit 2021 végén láttam az is hatalmas döbbenet volt. Sodi ugyanis Jutkát többször is bántotta, megalázta az interneten. A trash élet csak lehúzza az embereket. Merci és Jutka esetét évek óta figyelemmel kísérem a neten. Egyik albérletről a másikba jártak és a sok törés, zúzás, ill. alkohol problémák miatt hajléktalanokká váltak. Merci folyamatos live függősége pedig csak rontott a helyzeten, mert Jutkát folyton zavarta, hogy Merci videóra veszi a magánéletüket. Az utcára kerülve meg csak még jobban lejáratták magukat. Jutka szabályosan megbolondult Merci miatt, aki egyszer úgy fejbe vágta, hogy 8 öltéssel kellett összevarrni a fejét. Karácsonykor az utcán csöveztek, ott is ment a műsor. Sodi Bécsben befogadta őket, de azt az alakot is csak a nézettség érdekelte. Kiderült róla, hogy ő is súlyosan beteg, ő is alkoholista és még sorolhatnám tovább. Durva és egyben szomorú hogy egyesek csak így tudják kiélni magukat, mellyel akárhogy is vesszük, a saját életüket keserítik meg és bélyeget raknak magukra. Én szerettem volna anno liveozni, de lebeszélt egy barátom erről. Az hogy a neten beszélek az érzéseimről és sok más általam érdekelt témáról az felvételről kerül be, és odafigyelek arra, miket mondok, vagy éppen miket írok le egy cikkemben. Jutkából a Merci és a Sodi egy nézettségi pénzforrást csináltak, ill. showműsort hogy legyen bevételük. Jutkának komoly kezelésre lenne szüksége és elvonóra, hogy új életet tudjon kezdeni. Szerencsére van egy lehetősége, mert egy betelefonáló, aki Sodival beszélt mondta, hogy a Vámosmikolai idősek otthonában lenne egy helye a Jutkának. Ez sztem ideális lenne neki, mert Merci előbb vagy utóbb meg fogja ölni a Jutkát, ha nem is szándékosan, de borítékolható lesz egy tragédia, ha Jutka mellette marad. Mert valljuk be Merci és Sodi egyformán elmebetegek és ékes bizonyítékok sora található meg a youtubeon. Patuska, egy trash videó elemző is elítélte Mercit, főleg mikor tavaly Sodi lakásában komolyabb testi sértés történt.

Hasonló jellegű emberek vannak a Nyugatiban. Mikor Istvánt elkísérem a vonatig annyi bűnözőt látok mászkálni. Nem biztonságos a Nyugati. Persze ez nem tűnt fel nekem anno, mikor még suliba jártunk és vett gyrost a vonatra. Késő este Budapest nem egy biztonságos hely. Sok rendőr van a helyszíneken, előjönnek a hajléktalanok és számos kétes alakok. Nem vagyok bulizós alkat, sosem voltam az. Tavaly belekóstoltam ebbe az életbe, de sosem tudtam megbarátkozni vele. Késő este jobban szeretek már itthon lenne, foglalkozni a kis világommal és új ötleteken agyalni.

https://www.youtube.com/channel/UCVA6JEXE0jnQbT4CCnIloCw

Aki nem ismeri youtubeos oldalam az megnézheti a videós oldalam is. :) 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.