2019. október 20., vasárnap

ZENEAJÁNLÓ: ALEJANDRO SANZ: MTV UNPLUGGED



Szerencsém volt a minap. Hónapokkal ezelőtt rendeltem egy Alejandro Sanz lemezt, a 2001-es MTV Unplugged koncertes albumát, de csak utólag derült ki, hogy a kiadónak nincs belőle. Ráadásul régi lemeznek nevezhető. mivel már 18 éves. Ám azonban használtan ezer forintos áron meg tudtam szerezni a Music Land CD üzletben. Nagyon örültem neki, mert ezt az albumot régen szerettem volna megvenni. 1 db, az utolsó példány ráadásul.








Alejandro Sanz MTV Unplugged koncertje 2001-ben készült. Az énekes akkori slágerei akusztikus változatban hallhatóak a lemezen. Az akusztikus zenében olyan hangszerek vannak, amelyek akusztikus hangzást adnak. Vagyis nincs köze az elektronikus zenéhez. Jól látható a CD borítóján Alejandro Sanz szájában a kapcsoló, ami nincs bedugva. J

Az MTV Unplugged a népszerű zenei MTV csatorna műsora, amely 1989-ben kezdődött. Olyan énekesek léptek fel, akik értettek ehhez a műfajhoz. Az Unplugged szó azt jelenti, hogy csatlakozás nélküli.


Alejandro Sanz 2001-es lemeze nemcsak CD-n, de DVD-n is megjelent. Kicsit bánom, hogy anno Barcelonában nem vettem meg, pedig ott lehetett kapni minden formátumban. Nekem nagyon tetszett ez az album. Ez is koncertfelvétel, újabb újdonságérzettel. Nyáron le is rajzoltam indigó segítségével a borítót.


Az album elérhető a spotify-on:


BEN


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.