2019. október 14., hétfő

AZ UTOLSÓ JÁTSZMA


Újra visszatértem a Támpontba, ám nem gondoltam volna, hogy már csak idő kérdése és megszűnik. Újabb társasjátékestet tartottak, ahol sokféle játékkal játszottam.

Rég voltam a Támpontban. Nyár óta nem mentem a Hernád utca 38-ba. Október 12-én késő délután azonban újra beléptem a Támpont ajtaján. Most óvatosan engednek be embereket, mert őket is megtámadta a Budaházy bagázs. A Támpont ajtaján az a jó, hogy az utcáról senki se nézhet be, de belül ki lehet kinézni az üvegen. J A Michael Myers figurám is elvittem. Most hogy közeledik a Halloween nagy szerepe van ebben a hónapban. Novemberben és decemberben is lesz része.






Michael figyelt minket miközben játszottunk. Először egy boszorkányos játékkal kezdtük, amely hasonlított a Ki nevet a végén?-re. Ezután pedig Solo-t játszottunk. Az Uno-nak egy komolyabb változata. Az eredetije a Macao, amelyet gyermekkoromban nagyon szerettem játszani. Ezt követően rövid szünet következett, közben pedig újabb játszótársak érkeztek. Köztük egy meleg pár, akikkel Kaméleont játszottam. De már fent az emeleten. Mellettünk az egyik csoport a Bang-Bang!-et játszotta, amelyet múltkor én is seriffként. A Kaméleon nem ment nekem, rendkívül bonyolult játék. Megvallom szerepet játszott az egyik meleg srác viselkedése is, akinek rettenetes volt a stílusa. A párja normális, visszafogott rendes pasi volt. 




A párossal Jengáztam is, amelyet még sosem próbáltam. Tetszett nekem nagyon. Egy torony elemeit kell óvatosan kiemelni és a játék végén mindig összeomlik. Michael Myers is „beszállt”. J


A Jenga után a meleg páros elment. Az egyik Támpontos tag elárulta, hogy bezár a Támpont, de egyes programok elérhetőek lesznek. Vagyis ez volt az utolsó játékos est. Hiányozni fog a Támpont. Itt lehetőségem volt kipróbálni magam a kezeléses időszakom alatt. És most vége lesz. Pont, amikor visszatértem egy kis szünet után. Az hogy miért csak az újságnaplómban írom le, mivel bizalmas információkról van szó. Nem tagadom, szomorú lettem. Mint amikor 2010-ben az esti iskolában értesültem arról, hogy Zöldy tanár úr nyugdíjba megy és más veszi át a helyét. Zöldy tanár úrral jó matematika órák voltak. Kb. ugyanazt a hiányos hangulatot éreztem, mint annak idején. Most már mindegy. El kell fogadnom a tényt. Most újabb ajtó csukódik be és nem tudni mikor és hol nyílik ki az a bizonyos másik. És hogy egyáltalán meddig lesz nyitva. Nem tudom.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.