2019. július 11., csütörtök

VADMACSKA AZ IZAURA TV-N!



Rég írtam telenovellával kapcsolatos cikket, mivel az érdeklődési köröm az utóbbi években eléggé megváltozott. Nézek ugyan sorozatokat, de persze nem úgy, mint régen. J

Tegnap este olvastam, hogy az IZAURA TV műsorra tűzi a legutóbb 2006-ban ismételt Vadmacskát (Gata salvaje). A Venevision Fonovideo által gyártott 252 részes telenovellát első ízben a Viasat 3 tűzte műsorára 2005-ben és egy éven keresztül tartott. 2006-ban szintén a Viasat 3 ismételte meg a telenovellát, ám azóta egy TV csatorna sem vetítette le.

dvd borítóm :) 

2004 karácsonya előtt a Viasat 3 már promózta a Vadmacskát, mégpedig Enrique Iglesias: Tres Palabras című dalával. Nagyon meglepődtem akkor, mivel nem éppen a Viasat-ra számítottam a sorozatot illetően. A Venevision Fonovideo sorozatokat az egykori Romantica csatorna sugározta. Az első az Életem asszonya (La mujer de mi vida), aztán A szerelmesek (Enamorada), A bosszú (La Revancha), végül 2004-ben a Rebeca került adásba. A 2001-es Secreto de amort, és a 2004-es Angel Rebeldét egy hazai TV csatorna sem vette meg, így azok a süllyesztőbe kerültek. A Vadmacska meglepő módon adásba került. A Viasat 3 ugyan jó szinkront készített a sorozathoz, ám akkoriban nehezen szoktam meg, mivel ebben a telenovellában Romanticás színészek játszanak és eleinte nem voltam képes megszokni azt a szinkront, amelyet a Viasat csinált. Rövid időn belül azonban megváltozott a helyzet. Az Ángel Rebeldét kiadták dvd-n, de sosem tudtam beszerezni. A Secreto de amor feldolgozását, az Amor sin condicionest pedig meg tudtam venni, de más volt, mint az eredeti.

Érdekes emlékeim vannak a sorozattal kapcsolatban. A speciális suliba járás, illetve amikor ott megismerkedtem István barátommal. Már az első nap kiderült, hogy ő is nézi a Vadmacskát. Az első közös témánk volt és sokat beszélgettünk a sorozatról. Így indult a barátságunk, amely idén lesz 14 éves. Épp amikor premierként adta a telenovellát a Viasat 3. J Persze István barátom nem ismerte a Romanticás sorozatokat. Neki sokszor beszéltem azokról a szériákról, amelyek lázba hoztak abban az időben és akkor, amikor megismerkedtünk. Nagy telenovella rajongó voltam és szinte mindent megnéztem, ami érdekelt. Egy álomvilágos időszak, másfajta gondolkodásmód volt jellemző rám. Olvasva hogy ismét lesz a Vadmacska én úgy döntöttem, hogy lehet, nem nézem meg újból. Számomra egyszer fogyasztható sorozat volt, amelyben egy rakás csavar, új szereplő van, ám sok más dolog is, ami nem tetszett benne. A sorozatot a TVE spanyol csatornán és néztem amikor még nem volt magyarul. Anno a spanyol TV sok telenovellát adott hétköznap délutánonként és jó volt nézegetni azokat. J   

A Vadmacska főcímdalát Pablo Montero énekli, akinek a Pidemelo Todo című albumát 2005 elején vásároltam meg. Rajta van a sorozat főcímdala.


2006-ban pedig az Entrega Total---Los Éxitos videóklipes dvd-jét vettem meg, melynek CD-s változata is volt, ám azt végül nem vásároltam meg. A dvd-n rajta van a Vadmacska videóklipje, melyben a főszereplők is benne vannak. J









Július 22-től indul a Vadmacska ismétlése. Állítólag újraszinkronizálva. Ez majd kiderül. Aki nem látta feltétlenül nézze meg, mert nagyon izgalmas sorozat és egy csomó jó karakter van benne! Kihagyhatatlan klasszikus!


B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.