2019. július 12., péntek

AJÁNLÓ: A KIS KEDVENCEK TITKOS ÉLETE 2.


Nővéremmel úgy volt megbeszélve, hogy Lujzival megnézzük  A kis kedvencek titkos élete 2. részét, amelyet a Sugár moziban játszottak. Lujzim születésnapja alkalmából ketten mentünk unokahúgommal megnézni a mesét, amely mindkettőnknek nagyon tetszett. 



A Kis kedvencek titkos élete 2. sokkal jobban sikerült, mint az első rész. Az új epizódban leszámítva 1-1 rossz jelenetet, nagyon remek volt! Főleg az agresszív kisnyuszi, Hógolyó, ki szokásához híven hozta humoros formáját. A korábbi társai nem voltak a második részben. Max és Duke, a két főhőskutya remek cimborákká váltak és gazdijuk Katie egy pasival jött össze. Született egy Liam nevű gyerekük, akire Max és Duke úgy vigyáztak, mint a tulajdon életükre. Max kissé túlzásba vitte Liam felügyeletét. Megértem, hisz én is ilyen vagyok. Amikor Lujzi és Gömbi velem vannak, folyton ott vagyok velük, nehogy bajuk essen. Vigyázok a nővérem kincseire, akik az én kincseim is. A család folyton mondja, hogy túlzásba viszem az aggódást, pedig oda kell figyelni, mivel a világ veszélyes. Ezt Max is megjegyezte. Egyetértettem vele. Lujzi és Gömbi még picik. Ugyan Lujzi most lett 6 éves és szeptembertől iskolába megy, én akkor is aggódok érte. Gömbiért is, aki most 2 és fél éves. Most van abban a korban, amikor a legjobban kell rá vigyázni. Ha úgy vesszük, én vagyok Max. A túlaggódó.



 Az első rész dvd-je

Más borítóval is árulják a dvd-t. 

A kis kedvencek 2-ben három különböző cselekmény volt, amely változatossá tette a mesét. A történet végén azonban a mesehősök összeálltak egy közös akcióra, hogy segítsenek bajbajutott társaikon. És ahogy az lenni szokott a mesékben lévő összefogás eredményeképpen új barátságok kezdődtek. Hógolyó volt a legviccesebb nyuszika, aki folyton mosolyt csalt az arcomra. Ráadásul nagyon cuki! J Vannak kis kedvences figuráim is:



 Egy ilyen figura nagyon drága, de megérte anno, mert szeretem őket. Persze nem mindegyiket vettem meg. Eddig sajnos még nem árulják az újakat, sem pedig a második részhez kapcsolódó matricás albumot. A metrókban viszont a magyar bemutató előtt már tettek ki plakátokat. J

A film után szelfiztem Max-el és lefotóztam Lujzimat is a plakátokkal. Lujzi is csinált rólam egy képet, amikor Max mellett állok. J A Jégvarázs 2. részének kis plakátját is láttam, illetve az új Oroszlánkirályénak.

Nagyon várom már A kis kedvencek 2. dvd megjelenést. Biztos vétel lesz. Jobban tetszett nekem a 2. rész, mint az első. Mindenkinek, aki szomorú, vagy gyerek, esetleg nagy gyerek ajánlom ezt a szórakoztató mesét, mert a móka és kacagás garantált. J


B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.