2023. november 5., vasárnap

BENovelas HALLOWEEN 2023. (2023.10.30-31; 11.01-03.)

Az idei Halloween kicsit rendhagyó módon zajlott. Utolsó pillanatban sikerült beszereznem az idei faragáshoz szükséges tököket. Ahol a nővérem lakik, ott van egy kis bolt és 3 db kisebb méretű tököt vásároltam. Nem akartam idén nagyokat venni, mert nem nagyon fértek volna el a korábban már kirakott dekorációk között. A nagyobb méretű Halloween tök az sokkal több munkát és macerát igényel.

Ahova a tesóm gyerekei járnak ott Halloweent is ünnepelnek. A nővérem megkért, hogy külön vásároljak tököt, mert vitték be a suliba és otthonra is szükségük volt egy darabra.

Az idei BENovelas Halloween is október 30-tól kezdődött, de csak 31-én történtek meg a tökfaragások. 30-án a párom, Victor látogatott el hozzám és együtt töltöttük az ünnep előnapját, előestéjét. Victort a Világom Valós Központjában láttam vendégül. Előző este alaposan kitakarítottam és feltettem néhány extra dekorációt is. Victor jól érezte magát nálunk. Először ünnepeltünk úgy, hogy nálam volt. Egy volt csak a baj. A hónaljam alatt lévő bőrkinövésem, más néven fibróma sajnos begyulladt, így kenegetnem kellett. Sajnos végül megvágtam egy héttel korábban és nem múlt el a fájdalom. De ezek ellenére semmi nem akadályozta, hogy jól érezzem magam.














30-án is tettem az arcomra dekorációt. Mikor már sötétedett akkor a melegítő fényekről beszéltem Victornak. A párom nagyon meglepődött, amikor a vérbankos ivótasakban hoztam neki a meggylevet. J A Flying Tygerben lehet kapni 4 darabos kiszerelésben. J

Október 31-én elmentem úszásra. Még fájt a hónaljam. Anyu szerint, ha a BioNet krémmel kenegetem, akkor idővel lejön magától a fibróma. Jól sikerült az úszás Bencével. Most nem készítettem felvételeket, mert időt szeretnék adni magamnak, hogy még jobban menjen. Ha jobban fogok haladni akkor természetesen külön cikket kap majd a téma. Bencének mondtam a fibrómám, aki azt tanácsolta, hogy fagyasztásos módszerrel távolítsam el. Ehhez egy pumpás készítményt kellene vennem, hogy sikerüljön, de végül nem vásároltam meg. Miután az uszodából kijöttem villámlott az ég és szakadt az eső. A járdákat szinte elárasztotta a víz. Meg akartam látogatni a Szűz Mária szobrot, hogy megköszönjek neki néhány segítséget, de nem volt lehetőségem rá, mert álltak a templom előtt. A 2-es metróval és utána pedig a 2-es villamossal érkeztem haza. Beázott a cipőm. Itthon nem kellett szerencsére zuhanyozzak, mert az uszodában lecsutakoltam magam. A gyerekekkel leültünk tököt faragni. Meg akartam őket tanítani arra, hogyan is kell. Sajnos nem igazán merték, mert attól tartottak, hogy elvágják a kezüket. Mondtam nekik, hogy én megcsinálom, csak rajzolják meg a sablont. Végül aztán én végeztem el a piszkos munkát is. J Gömbimet sikerült meggyőzni, hogy nyúljon bele az egyik tökbe, amely annyira hátborzongató mikor a friss tök tetejét levágom, és tisztán látszik a belsősége. Én nagyon szeretek belenyúlni.




Nagyon félelmetes, de egyben csodálatos látvány a halloweeni tök belső világa. J A tökmagokat külön összegyűjtöttem egy tálcára, majd elkezdtem arcokat alkotni.



Szerettem volna egy Jason arcot készíteni, de nem sikerült, így egy sebhelyes arcú tökarcot alkottam. J Csináltam egy Sikoly külsejűt is, melyhez indigós sablont akartam felhasználni, ám nem fogadta be a tök, mert az indigós lenyomat nem látszódott. Készítettem egy mosolygós töklámpást is, mely sajnos kezdett picit penészedni. A rohadós részt vágtam körbe és onnan beleztem ki a tököt. J

Nem valódi, hanem LED-es mécseseket rakosgattam a töklámpásaimba. Tavalyról maradtak gyertyák, melyeket idén használtam el. Meglepett, hogy a narancssárga tökgyertyám mennyire hamar elfogyott. L Sebaj! Jövőre 2-t veszek majd.

A gyerekeknek is adtam a vérbankos ivótasakokból. Nagyon élvezték! J Külön készítettem róluk képet, de azok csak az újságomban lesznek láthatóak.  

Idén nem ettem sütőtököt, hanem helyette töltött paradicsomot készítettem. A facebookon egyik este lefekvés előtt láttam egy receptet és arra gondoltam, hogy én is megcsinálom. 4 paradicsom tetejét és alját levágtam. Kiszedtem utána a belsőségüket és beléjük rajtam tojás sárgát. Ezután BBQ fűszer sóval megszórtam, rá pedig finom reszelt sajtot tettem. Maradékokból állítottam össze a halloweeni ünnepi vacsorát.

Elég sok reszelt sajt maradt így arra gondoltam, hogy még 2 tojással és egy pici paradicsomszósszal készítek egy omlettszerű „bőrpofát”. :) Kettévágott szőlőszemekkel készítettem nekik szemeket és szájat. Sajnos mikor meg akartam fordítani, hogy mind2 oldalát megsüssem, kissé égett volt az alja. Tojásrántotta állagú lett. L Köretként viszont egészen jól megállta a helyét.




25 percig volt a sütőben, de a tojássárgája nem mindenhol sült meg. L A megmaradt paradicsomos alsó és felső darabokból mini sajtos korongokat készítettem. J

Jobban jártam volna a sütőtökökkel. L Mindegy, majd jövőre. Miután a gyerekek elmentek én készülődtem az aznap esti halloweeni műsoromra, mert volt mit csinálni. A hónaljam fájt, de nem volt vészes szerencsére. Le akartam menni a bőrgyógyászatra úszás után, de kiderült, hogy nincs!






























Legalább egy órás műsort hoztam össze október 31-én. Eléggé fáradt voltam a végére. Michael Myers és Szellempofa (Sikoly) maszkjaiban remekeltem, majd készítettem egy halloweeni előadást tökbemutatóval. J Snapchat és egyéb fotós trükkel félelmetes képsorokat készítettem. Olyan volt, mint egy film, csak éppen fotósorozatban. J








Szerettem volna leforgatni egy külön filmanyagot a lenti pincében, de aztán került rá sor végül, mert elég sok videót csináltam.

November 1-én magamban voltam. A hónaljam miatt eléggé idegesítettem magam, mert sajnos egyre jobban fájt. 1-én, késő este a Sikoly és a Columbo első részét néztem meg.


Elég későn tudtam csak lefeküdni. Nem aludtam sajnos jól, mert fájt a hónaljam. Nem tudtam másnap elmenni művészetterápiára. November 2-án végül a sebészetre kellett mennem. Apám azt mondta, hogy a fibrómám eltávolítása sebészeti beavatkozást igényel. Mivel tudtam, hogy egésznap van sebészet így lementem. A 277 sorszámot kaptam és egy 82 éves nénivel beszélgettem Ő utánam érkezett. Miközben vártam beszélgettünk. A néni úgy elesett a Szigony utcában, hogy felnyíló sérülést szenvedett. Nagyon félt. Persze én is féltem a saját bajom miatt, de volt bennem annyi erő, hogy megnyugtassam a nénit. Amikor az orvosi szobában voltam a doktor úr nagyon kedves volt. Mondta, hogy 1-2 perces beavatkozásról van szó. Sebészeti ollóval levágta a fibrómát és bekötötte. Mikor hazaértem sokkal jobban voltam. Szerencsére nem injekciós, hanem fújós érzéstelenítést kaptam. Pihenésre volt szükségem, de a gyerekekkel akartam lenni. Most őszi szünet volt és aznap még jöttek. Lujzimnak van egy új kedvenc meséje, az Encanto, amely egy nagyon érdekes, „latinos” mese. Sebastian Yatra is énekel benne. A mese egyik karakterének, Julietának hangja Angie Cepeda, akit a Fiorella (Pobre Diabla) és a Luz Maria című sorozatban láttam. J A meséről külön cikket fogok majd írni. A mese után a Rendőrakadémia 6-ot néztük meg a gyerekekkel. Szerencséjük volt, hogy nagyon korán sötétedett, mert láthatták a szobámat teljes halloweeni fénypompában. J

Extra Halloween napot tartottam november 3-án, amit filmnézős maratonnal töltöttem. Sokféle izgalmas filmet töltöttem le. Előfizettem a data.hu-ra. A datafilmek oldalról számos szuper filmet szedtem le. Köztük a párom kedvencét, a Sose halunk meg-et. November 3-án a Sose halunk meg, Kényszerzubbonyban, Gyilkos az esőben és a Sikoly 2-3-4. részét néztem meg. J

Idén a Halloween nagyon tartalmas volt. Annak örültem a legjobban, hogy Lujzimmal és Gömbimmel is ünnepelhettem. J Játszottunk csontos Jengát is. A tökök még megvannak, de még egy napig díszítik Világom Valós Központját, utána viszont ki kell dobnom őket, mert már nagyon ramaty állapotban vannak. L A tökmagokat pedig el akarom ültetni és megnézni mi kell ki majd. J




Az idei Halloween képek hamarosan megtalálhatóak a weblapomon is.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.