2023. október 22., vasárnap

SZKENNELT "CIKKLEXIKON"

Összeszedtem az eddigi újságcikkes szkenneléseimet. Sajnos nem mindegyiket tudtam megosztani, ugyanis egy részük az egykori piros USB-men maradtak, ami sajnos tönkrement. Természetesen más cikkekben elszórtam megvannak, de nem akartam utólag ide illesztgetni őket. A napokban felmásztam óriás létrával az előszobai szekrény tetejére és sokféle újságot találtam. Köztük Epizód, TV Sorozatok újságot. Rengeteg szkennelni valóm volt és arra gondoltam, hogy egy csokorba összegyűjtöm ezeket egy ún. Szkennelt cikklexikon formában. Beleraktam a másik USB-s anyagokat is. Mindenki olvassa kedvére, nosztalgiázzon. J














































































































































































































































































A weblapomon nem lesznek fent, mert nagy mennyiségű cikkről van szó. Így ennek a bejegyzésnek a linkje lesz megosztva az oldalam linktárában.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.