2023. október 25., szerda

HALLOWEENI ELŐKÉSZÜLETEK (2023.10.25.)

Már szeptember végén elkezdtem az idei Halloween ünnepre készülődni. Ahogy az lenni szokott nem a végleges formájában rendeztem még el a dekorációkat. Még nem vagyok teljesen készen. A Halloween tökök megvannak, a polcos villa kísérteties, de az ablakra ráfér még a díszítgetés. J A műpókok mellett igazi kaszáspók is tanyát vert nálam, melyet Pókynak neveztem el. Elég falánk és válogatós jószág. J

A szobai dekorációk 80%-a készen áll. A polcos villa metróállomását gondosan berendeztem. Épp úgy, mint a tükör alatti szekrény tetejét, melyeken csillogó csempék díszelegnek. Ezekre kerültek a dekorációk, melyeknek egy része természetes díszekkel vannak kirakva.






Gesztenyék, falevelek és mini mű dísztökök sorakoznak. J Oda kellett arra figyelnem, hogy már augusztus végén kirakosgatták a halloweeni dekorációkat. A Flying Tygerben csak néhány apróságot vettem. A Ráday utcában pedig egy nagyon kedves kis boltot fedeztem fel, ahol szintén vásároltam dísztököket, valamint egy kerámiatálkát. J








Limoncello csokit kaptam a vásárlásaim mellé. J Szuper kis bolt. Majd karácsony előtt látogatok el oda még.

A tökökből 3 minit vásároltam, mert a nagynak nem láttam értelmét. Több munkát igényel és több mécsest. Idén nem valódi gyertyamécseseket használok, hanem biztonságos ledeseket. 1600 Ft egy 6 dbd-os csomag. 1-2 csomaggal vennem kell, hogy nagyon színes legyen az ünnep. J Takarékos megoldás, ugyanis karácsonyra is jó lesz, mert Halloween után elpakolom őket és advent első vasárnapján kirakosgatom őket ismét. A ledes mécseket egy dobozba rakom, hogy elől legyen. A tökök pedig a gesztenyék és falevelek között állnak majd a szokásos helyükön. J Egyelőre ennyit mutatok meg.











A weboldalaimat már jóval korábban elrendeztem. J Művészetterápián mikrontollakkal megrajzoltam a hálókat, pókokat és egyéb vicces rajzokat, melyeket itthon beszkenneltem és gif alakúvá varázsoltam. Még az Orczy kertben szedett falevelekből is szkenneltem párat hogy még varázslatosabbá tegyem az online birodalmamat. J  Azt is hozzáteszem, hogy nagyon sok Halloween díszem van, így nem kell nagy gondot fordítanom az idei ünnepre. Pár kis apró újdonság az kell ugyan, ami mindig jól jön. J














A SPAR-ban vásároltam 3 csomag leszedhető tetoválást, melyekből vicces arcos reklámképeket készítettem. J Picit macerás volt a leszedésük, többet nem teszek az arcomra, mert sajnos picit az egyik megsérült mikor szivaccsal próbáltam leszedni. De már nincs bajom. Tavaly nem volt bajom ebből. Még szerencsére van itthon pár darab és azokat a gyerekekkel majd elhasználjuk.

Sajnos a Halloween pont lapzárta után van, így a folytatás a következő cikkemben lesz. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.