2023. május 11., csütörtök

3-AS METRÓ A RÁKOS-PATAK ALATT

Régóta tudom, hogy a 3-as metró a Gyöngyösi utca és a Forgách utca között úgy közlekedik, hogy egy felszíni résznél folydogál a Rákos-patak. És ez a hely ott van a Tahi utca közelében. Ott ahol Kati ismerősöm lakott 2017-ig. Ha akkor tudtam volna, tuti meglesem a nem mindennapi jelenséget. J Persze még múlt hónapban voltam arrafelé és csak most írtam meg ezt a cikket.



Leszálltam a Forgách utcai állomásnál és elindultam a Tahi utca felé. Persze nem oda mentem, hanem a híd alá, egyenesen le a lépcsőn. Picit féltem, hogy le fogok esni, de szerencsére nem lett bajom. Maga a híd alatti rész eléggé félelmetes volt. Csupa kosz, graffiti. Egy valódi grafiti negyedbe érkeztem. A Rákos-patak is félelmetes volt. Koromsötét. Hegyeztem a fülem, hogy mikor hangzik el az a bizonyos zaj. Végül meghallottam. Kicsit remegett a lábam alatt a talaj.






Azt olvastam, hogy a régebbi orosz metrók hangját sokkal jobban lehetett hallani. Kár hogy lemaradtam róla. Ám azonban így is hallottam néhány menetet. Visszhangzott is a földalatti világ.

Kb. félórát töltöttem el ott, aztán észrevettem a távolban egy gyanús alakot és jobbnak láttam elhúzni a csíkot. A metró felé siettem. Egyértelműen azzal akartam menni. Most hogy jár a teljes vonalon a 3-as metró, sokkal könnyebb a dolgom. Már lehet látni a Nagyvárad téri és Lehel téri állomásokat úgy, hogy közben a szerelvények nem állnak meg.

Május 22-én nyitják meg a két maradék megállót a 3-as metró vonalán és azután már véget érnek a pótlóbuszos megpróbáltatások.


BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.