2023. március 7., kedd

PÁROM 46. SZÜLETÉSNAPJÁN

Február 25-én úgy volt, hogy Istvánnal találkozok és elmegyünk a Bocelli étterembe, de Viktor születésnapja volt és inkább vele akartam lenni. István szerencsére megértette a helyzetet, így kényelmesen tudtam készülődni a nagy napra.

14:30-ra volt megbeszélve Viktorral, hogy megyek hozzá. Előző nap anyuval készítettünk tortát. Ő a piskótasütésbe segített be. Sajnos hajlamos vagyok elrontani, mert nehéz az, amikor a tojásfehérjét és a sárgáját külön kell választani. Anno nem egyszer fordult elő, hogy elrontottam és a habosítás nem sikerült. A kézremegés sokat ront a helyzeten. L

A piskóta kettévágásakor majdnem elvágtam a kezem. Nem sikerült rendesen kettészelni. De a szilvalekvárral történő megtöltés sem volt zökkenőmentes. A piskóta teteje megsérült. Lejött belőle egy darabka. Azt szilvalekvárral töltöttem ki. Nehezen, de a megtöltés megtörtént. A maradék 2 evőkanálnyi lekvárt forró vízzel higítottam és nyakon öntöttem vele a tortát, majd ezután az olvasztott 3 táblás csokoládé öntése következett. Mialatt olvadtak a csokik, tejjel higítottam azt is. Talán kevesebb csokit kellett volna felhasználni. Az Aldiban drága volt a Moser 100 g-os csoki, míg az Aldis étcsoki fele annyiba került. Tortabevonót pedig nem vagyok hajlandó használni! Tortakészítésekhez rendes, ehető tej, ét vagy fehér csokit használok!




A végeredmény elkészült. Vaníliás karikákkal díszítgettem ki és egy mosolygós arcot alkottam meg. Csodálatos volt! A torta kissé gőzölgött, de a forró csokis borítás miatt. Kb. 3 óra múlva került be a hűtőbe ahol másnapra megdermedt. Kapkodva indultam el, mert kimaradt a tűzijáték. A tortát nehezen, de sikerült egy darabban átvinnem az Mg Records-os szatyromban. Féltem, hogy kettétörik és oda a meglepetés! L De szerencsére nem történt baj. Meg se repedt. A torta finom volt, de rájöttem, hogy túl sok rajta a csoki. Viktor annyira meg volt hatódva a sok dologtól, amelyeket vittem neki. Anyu egy pezsgőt küldött neki. Én kézi készítésű ajándékkal készültem, melyet ezüst ragasztószalagból csináltam.





Egy speciális díszdoboz, melyben 4 dvd, egy képeslap és egy csoki volt benne. A színesekből használtam el egy csomót. Anyu kapott egy Cherry Queen dobozos konyakmeggyet karácsonyra és a dobozt újrahasznosítottam. Egy díszdoboz szerű ajándékot alkottam meg. Kidekoráltam ezüst kontúrmatricával. Pablo Alborán új albumának díszdoboza adta az ötletet. J   

Edición limitada, vagyis limitált kiadású, egyszeri, személyes darab. Az első lemezen a kedvenc CD albumaim hallhatóak, a második és harmadik lemezen a kedvenc videóim találhatóak. A negyedik lemez pedig egy Grandes Exitos, vagyis a netes műsoraim és rövidfilmjeim legjobb epizódjai. Viktornak külön átmásoltam a Zámbó Jimmy: Dalban mondom el című CD-t, amit nemrég vettem Kispesten, a Határ úttól 8 villamosmegállónyira. 



Viktor és én táncoltunk. Jól éreztük magunkat. Nagyon szereti a Dalban mondom el lemezt. Meglepődtem azonban mikor tudomásomra jutott, hogy nem az összes Jimmy dalt ismeri a korai évekből. Majd idővel megismertetem vele. Majd a kedvenc Jimmy lemezem, a Jimmy IV-et is szeretném meghallgatni vele. Talán a következő találkozásunk során.

Újra szóba került a meleg világhoz való hozzáállásunk. Érdekes, már 10 éve annak, hogy felvállaltam a homoszexualitásom. Hatalmas utat kellett megtegyek ahhoz, hogy eljussak oda ahol most vagyok. Ha Viktort 10 éve ismerem meg hamar elszakadtunk volna. Totál haragban voltam önmagammal és ez másokra is kiterjedt.

Anyu ma nem szívesen hallgat Jimmyt, mert tudja, hogy a barátok zöme már rég meghalt. Igaz hogy sok emléket megörökítettem képekben, videókban és hangfelvételekben, de anyu szerint az fájdalmas emlék. Viktor szerint a múltat egy tölcsérbe kellene összeszedni és kidobni. Félig értek vele egyet. Csak a rossz dolgokat hajítanám el, a szép emlékeket pedig megőrizném. 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.