2023. március 7., kedd

CD DÖMPING FEBRUÁR VÉGÉN

Február utolsó napjaiban hozzájutottam néhány különleges lemezhez. Az első egy roppant érdekes előadó albuma. Steve Rothery-nek hívják és lemezének borítóján a csernobili Pripyat városának romos látképe található. Az album címe: The ghost of Pripyat. Azt gondoltam, hogy szomorkás, letargikus dallamokat tartalmaz majd a CD, de kellemes csalódás volt. A lemezt az Inside Out kiadó forgalmazza, amely egykoron Ray Wilson: The Next Best Thing című albumát, mely még 2004-ben jelent meg és ugyanabban az évben meg is vásároltam magamnak. 











Ray Wilson volt az utolsó énekese a Genesisnek, miután Phil Collins 1996-ban távozott az együttestől és helyére az akkor még fiatal rockénekes állt be. Vele vették fel az 1997-es Calling all stations című albumot. A Genesis után Ray Wilson szólókarrierbe kezdett. 2003-ban jelent meg a Change című albuma, amelyet végül nem vettem meg. Ezt követte a 2004-es The Next Best Thing. Az albumhoz volt egy reklámpapír, de elveszett sajnos. Azon sok Inside Out-os lemezt reklámoztak.

 










A Steve Rothery CD hangulata picit hasonlít a Ray Wilson lemezhez, bár ezen az albumon nem énekelnek. Mike Oldfield stílusára emlékeztet. Gitáros, hangulatos különlegesség. Nemrég kék bakelit lemezen is megjelent a The ghost of Pripyat és engem csak CD formátumban érdekelt. Gondoltam megrendelem az albumot, amiről kiderült, hogy 2014-es. A CD műanyagtokos, és a CD füzet színvilága is nagyon megfogott.

Összességében egy szuper albumról van szó, amelyet érdemes beszerezni. 3 ezer körüli az ára. Nemcsak ez az album volt amelyet megvettem, hanem néhány használt lemezt is vásároltam február utolsó napjaiban.

Több mint másfél évtizede kerestem egy Barbra Steisand albumot, melyet aztán egy használt lemez kereskedésben találtam meg 1700 Ft-ért. A Love like ours egy különlegesen romantikus, esti vacsorás lemez. Nagyon szeretem ezt a Barbra Streisand albumot. Sokféle romantikus műfaj bújik meg az album dallamai között.



Tengerpart, napfény és romantika képei elevenednek meg ezen lemez borítóján és CD füzetének lapjain. Kicsit olyan hangulata van, mint Alejandro Fernández: Entre Tus Brazos albumának. Ellazítja a lelket és megnyugtat. A Love like ours egy 1999-es klasszikus. Emlékszem majdnem meglett, de sajnos pont akkor nem volt nálam pénz. L Le volt nekem töltve az album fele, de az írott lemezek hamar tönkremennek sajnos. 



A bolt ahol megvettem a Streisand lemezt rábukkantam Az igazira várva című filmnek zenéjére. Erősen közepes zenei anyag. Ritkábban fogom hallgatni. 1100 Ft-ba került csak. Whitney Houston: Count on me című dala is rajta van. A film nagyon jó, sokszor láttam.

Bánházi boltjában, a Lemezkuckóban Zámbó Jimmy lemezeket kerestem, de kiderült, hogy az előző napokban felvásárolták az összes albumát. Bosszantott, mert a Dalban mondom el-t akartam megvenni. Az üzletben végül megvásároltam az 1986-os Eros Ramazzotti: Nuovi Eroi című lemezét, amelyet 2021-ben piros bakelit lemezen is megvettem Heroes de Hoy címmel. A CD 2990 Ft volt és nem használt! Csoda hogy meglett, mert nem forgalmazzák CD-n szinte sehol az Eros Ramazzotti CD-ket. Mármint a korábbi albumait.



Ezzel a Ramazzotti albummal meglett az utolsó hiányzó darab a gyűjteményembe, ami a stúdióalbumokat illeti. Készítettem egy külön unboxing videót is ennek apropójából.

Zámbó Jimmy: Dalban mondom el című albumát végül egy kedves nőtől vettem meg használtan 1500 Ft-os áron 8 villamosmegállónyira a Határ úttól. A Tinódi utcában kellett leszállnom. A környék ismerős volt, mert pont 10 éve jártam arra, amikor az Ormos Intézetbe mentem egy vizsgálatra. Persze a villamos jóval tovább ment akkoriban. J



A Zámbó Jimmy CD meglett és nagyon örültem neki. Viktor kedvence. Ez a közös lemezünk. Viktor fel is másolta magának a gépére mikor átvittem hozzá a születésnapján. Persze a CD nálam lesz, mert a gyűjteményem része.

Jó volt néhány új lemezt venni. Rám is fért egy kis boldogság. Nemrég Laura Pausini második olasz lemezét rendeltem meg, a Laurát. Remélem hamar megérkezik. Vannak tervben még másfajta CD-k megvétele. Tervezek tavasszal elmenni a budapesti lemezbörzére, mert a vírus előtt voltam utoljára.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.