2023. március 26., vasárnap

DOUBLE KÓSTOLÓ

Anyu megkért, hogy a pszichiáter után vegyek kenyeret. A Nagyvárad téri Coopba bementem és rábukkantam két új Magnum Double jégkrémre, amely nemrég jelent meg. Kicsit olyan hangulatom lett, mint amikor az új ország tortákat kóstoltam meg. Árban majdnem ugyanannyi. Sajnos a kedvenc pálcikás jégkrémem már 900 Ft-ba kerül! L Vettem 2 db-ot. Az egyik a Double Sunlover, amely fehér csokis kókuszos bevonatú és a jégkrém mangó ízű, mangó szósszal. A másik a Double Starchaser amely tej csokis popcorn bevonatú karamellkrémes vaníliás.




Mindkettő nagyon finom, de nekem a mangós nyerte el a tetszésem a kellemesen savanykás íze miatt. Szeretem, ha az édes savanyú íz harmónia megvan egy süteménynél vagy egy fagyinál. Mivel névnapom volt ezt most megengedtem magamnak. Amúgy is újdonságnak számít. Az új ízeket pedig szívesen kipróbálom. Olvastam, hogy a Carte D’Ornak is van 4 féle új változata. Abból csak 2-t fogok majd megkóstolni. Az egyik egy ún. Triple Lux amiben háromféle íz van. Mogyorós csokis különlegesség. Nem a régi Nocciolatós Carte D’Or Selection amelyet rég ettem. Imádtam azt a dobozos jégkrémet. A másik íz amit feltétlenül megkóstolok az a  áfonyás álom. Ha megyek Bécsbe, ott is megkóstolok néhány különleges jégkrémet, ahogy anno 2011-ben Barcelonában, amikor a Brownie ízűt ettem. Annak a doboza máig megvan nekem.


BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.