2022. november 25., péntek

TALÁLKOZÁSOM GABRIELA SPANIC-KAL

Meglepő dolog történt velem, ami szintén nagydolog a BENovelas magazinom és a saját életem történetében. November 24-én a telenovellás fórumban olvastam a hírt, hogy 25-én Gaby Spanic közönségtalálkozó lesz abban a szállodában ahol megszállt. SMS-ben kellett regisztrálni. Sikerült. Szerencsém volt, mert nagyon fogytak a „helyek”. Persze tudtam, hogy sokan lesznek, amit persze nehezen viselek, mert az autizmusom miatt kicsit meg szokott ez ártani nekem.


12 órára kellett odamenni a szállodába, de 11:20 körül érkeztem meg. Nagyon szép hely, szép volt a fenyőfa, amit kiállítottak. Összefutottam Mariselával, a telenovellás fórum adminjával. Voltak vele mások is. Kaptam 1-2 újságot, amit dedikáláshoz lehetett felhasználni, de én elvittem magammal a Tierra de pasiones és a Soy tu duena dvd-ket, mert azok borítóit akartam dedikáltatni. Ahogy telt az idő egyre többen jöttek. Szerencsés voltam, mert tudtam hova kell állni. Megjelent persze a média is, ill. a szervezők, bár azok nem voltak annyira szimpatikusak. Nagyon korlátoltak voltak és ez eléggé idegesített. Gondoljunk bele abba, hogy nem mindennapi esemény az, ha egy telenovellás színésznő ellátogat hazánkba, főleg egy Venevision színész. Gabriela Spanic a Venevision-nál kezdte a pályafutását. Mexikóban csak később kezdett el ismertté válni.









Videós anyagból készítettem a képeket Gaby-ról és nagyon jól sikerültek! A szervezők kijelentették, hogy dedikálásból 1-et lehet, meg egy képet csinálni. Mérges lettem emiatt magamban, mert mi jogon szólnak bele? Gaby Budapesten van, de akadhat olyan rajongó, aki pl. egy vidéken élő barátjának szeretne kedveskedni egy autogrammal. Aki szintén rajongó és rossz lehet neki, mert nem lehetett jelen. Ami a fotózást illeti, néha több is kell. Pár másodperc alatt 3-4-5 képet is lehet készíteni! Mi van, ha az egy kép épp rosszul sikerül? A Telenovella magazin régóta nem foglalkozik a telenovellákkal. 1-1 alkalommal igen. Ezt onnan tudom, hogy belelapozgatok néha az újságba, hogy posztereket lássak. Ha valami megtetszik azt megveszem, de csak a poszter miatt. A török sorozatokat telenovellának nevezi az Epizód (Telenovella), holott nem az. A telenovella Dél-amerikai műfaj. A magyar szappanoperák sem lehetnek telenovellák. Én szerencsére dedikáltatni tudtam a dvd borítókat, de elég égő volt a szervezők stílusa. Hogy sorba kell állni azért, hogy külön fotózhassak Gabyval. Egybe le tudtam volna az egészet és kész! Óriási kavarodás lett belőle, mert kétféle sor volt. Egyesek tolakodtak, elveszett az-az ún. fonal. Tisztességesen kivártam a sorom, de utána majdnem 20 percet kellett várnom a közös fotózkodásra. Összevissza haladt a sor. Nem mondták meg a szervezők érthetően, hogy mikor lehet számítani a közös fotózkodásra és kissé kellemetlen volt ez számomra, mert jelentkeztem a fotózásra. Az egyik szervező fapofával állta végig az egész showt! Gaby nagyon kedves volt és csinos. Olyan volt a haja, mint a Tierra de pasiones elején. Nekem az a Spanic tetszett nagyon. Mondtam is neki, hogy tőle a kedvencem a Tierra de pasiones. Mosolyogva megköszönte. Jólesett nagyon! J A nevemet nehezen tudta kiejteni, mivel magyar nevem van. J

A közös kép nagy nehezen, de elkészült, utána spanyolul boldog karácsonyt kívántam neki, majd pacsiztunk egyet, ezután pedig elindultam felvenni a kabátom. Nagyon sok volt ez az egész tömeges „felvonulás”. Kissé fájt a fejem és hányingerem lett a tömeg és az idegeskedés miatt. A metrón is rám szokott törni, ha állnom kell a tömött járművön.

Mikor kiléptem a szállodából jobban kezdtem lenni, de igazából a metróban tértem magamhoz. Elmentem a karácsonyi ajándékomért Kelenföldre.


Dedikált dvd borítók

A közönségtalálkozó minden nehézség ellenére jól végződött, de nem tervezek többször elmenni. Ha Silvia Navarro vagy Alejandro Sanz eljönnének kis hazánkba tuti mennék. Gaby Spanic a TV2 Dancing with the stars műsorban szerepel 3. alkalommal és a végéig marad. Utólag belegondolok abba, hogy hiába ismert egy ember, temérdek rajongóval rendelkezik, még sincsen magánélete. Beleképzeltem magam Gaby helyzetébe hogy mennyi mindent kellett dedikálnia, és hogy mennyi kötelező programja van a közönségtalálkozón kívül. Gabyval úgy bánhatnak, mint egy árucikkel. Én így látom. Amikor a közös kép készült rólunk és készítettem ő róla a fotókat nekem az élménynek számított. Főleg amikor dedikált nekem. Nekem ez nem anyagi haszon, hanem örömforrás, boldog és értékes emlékek. A média azonban a hasznot látja benne. A média nagyon elkorcsosult. Olvastam, hogy a Dancing with the stars VIP belépője ajándékcsomaggal 50 ezer!!! Mire fel ennyi???!!! Ahogy múlnak az évek egyre pénzéhesebb ez a világ. Alig van helye az érzéseknek. Szerencsésnek érezhetem magam, hogy nem születtem sztárnak. Mert az autisztikus életembe nem hiányozna a vacak szennylapok hazugságai, amelyeket rólam firkantanának a pingászok. Ha nagy sztár lennék a rajongók okoznák a vesztem. Nem is szívesen tartoznék ebbe a magyar „sztár”világba. Kocsis Judittal jó barátságot ápolok. Vele szoktam beszélgetni a sztárságról, a világról való gondolataimról. Sokszor a telenovellákról is beszélgetek vele, ill. a zenéről. Amikor a 4-es villamoson ültem járt az agyam. Hazafelé vitt a vili, amikor eszembe jutott az a korszak, amikor szinte minden telenovellát megnéztem, melyek a TV-ben futottak. Ma már csak letöltve nézek 1-1 alkotást, de már nem úgy rajongok a műfajért, mint régen. Változnak az idők, változok én is és változnak a telenovellák is. Én a saját világomba tartozok. Egy számomra tökéletes világba, amelynek Fantasma Valley a neve. A szeretet zokni alakú városkája, amely valójában csak egy álomvilág. Egy olyan álomvilág, amelyet sosem ér el a valóság korcsosulásai, vírusai, aljadék politikusai és a többi rossz ember.

Összességében Gabriela Spanicot nem szabad a TV-nek és az újságoknak teljesen kisajátítania, mert vannak a rajongók is, akiknek kevés jut kedvencükre, míg a médiumoknak (média tagjainak, pl. TV, újságok) bármikor lehetőségük adódik találkozni Gabyval.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.