2022. szeptember 27., kedd

HALLOWEEN A PIACOKON

Szeptember vége felé már elkezdték kirakosgatni az őszi kínálatot. Nemcsak a piacokon, de a plázák egyes üzleteiben. Elhoztam nektek a legjobb képes összeállítást, amelyet ezekről a csodás portékákról fotóztam. Főleg az újbudai Skála piacon fordultam meg sokszor és vásároltam itt egy csomó mindent.

























Minden évben vásárolok apróságokat, hogy gazdagítsam a halloweeni ünnepemet. Zajlik rendesen az őszi dekorációk kirakása, de ezeket természetesen még titokban tartom, mert október elején készül el véglegesen minden világom valós központjában. Sajnos hamar le kell csapni a Halloweenes cuccokra, mert októberben már a karácsonyra készülődnek. Itt Magyarországon sajnos ez a szokás. Mikor minap mini tököket vásároltam akkor az eladónő említette, hogy egyesek már az adventi dolgokat keresték. L Most erre mit írjak? Nem korai még? Azt gondolom, hogy igen.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.