2022. szeptember 25., vasárnap

EGY BOLDOG NAP

Szeptember 23-a tartalmas volt. Két fontos találkozóm is volt. Végre újra találkoztam az unokatestvéremmel, aki Budapesten lakik a családjával, majd estefelé Kocsis Judittal is taliztam a Duna Plázánál.




Világom valós központjában beköszöntött az ősz. Most már másképpen lesz megrendezve idén a Halloween és a többi ünnep ugyanis az ezüstös polcos villámban a beépített metróállomásokat fogja érinteni a számos dekor és hangulat. Vannak lyukasztóim, melyből a szíves tönkrement, de a faleveles és a csillagos megmaradt. Nagyon szeretem, mert egyedi ajándékokat lehet belőlük készíteni, ill. dekorációs dolgokat csinálni. Ami elmarad idén télen a műhó, mert nagyon macerás feltakarítani. Most azonban Halloween lesz nemsokára.

Édesapám azt mondogatta nekem nyáron, hogy az unokatestvéremmel, Ágival tartsam a kapcsolatot, hozzuk össze a családot. Kicsit féltem ettől, ugyanis a másik két unokatestvérem közül az egyik eléggé megbántott 2006-ban és nem nagyon akartam erőltetni semmit sem. Az apám szerint Ági nem tehetett semmiről. Mondtam magamban, hogy átgondolom, és aztán döntésre jutok. Bő másfél hónap kellett ahhoz, hogy belemenjek ebbe, ugyanis lelkileg fel kellett erre készülnöm. Ágit 1996 tél végén láttam először és még gyerek voltam. Nagyon személyes nem akarok lenni, mert nem a netre tartoznak a családi ügyeim. Ágival a pénteket, szeptember 23-át beszéltük meg. Fél 2-kor találkoztam vele az Albertfalva utcai villamosmegállóban, ahonnan elmentünk hozzájuk. Kelenvölgyben lakik. Még sosem jártam arra. Eléggé labirintusszerű az arra vezető út. Nehezen lehet megközelíteni. Kicsit úgy éreztem magam, mikor a bújós barátomhoz, Mimosóhoz mentem. Ő is olyan helyen lakik, amit nehéz megtalálni, de szerencsére azt már tudom, hogy kell hozzá menni.



Ági és én szép helyek mellett haladtunk el. Van egy vonat alatti átjáró, ami visszhangzik. Kicsit Zuglóra emlékeztetett a hangulata. Az unokatesóm egy szép családi házban lakik. Modern, TV Azteca sorozatos hangulatú. Zavarban voltam és legbelül féltem, ne rontsak el semmit. Ági nagyon kedves volt, próbált a kedvemben járni. Megismertem a férjét is. Előtte is zavarban voltam.

 A házban nagyon jól éreztem magam, de természetes volt az, hogy ideges voltam. Őszintén szólva nem gondoltam volna azt, hogy a sors összehoz a családom másik felével. Én anno elvesztettem gyermekkoromban a keresztszüleimet úgy, hogy a mostoha nagymamám a családom ellen hangolta őket és ennek komoly lelki következményei lettek. A keresztszüleimnek sosem voltam képes megbocsátani, mert semmiről sem tehettem. Nővérem hasonló módon járt. Ágival sokat beszélgettem, megmutattam neki az újságom és beszéltem neki a világomról. Ő is tanult korábban spanyolt és beszélgettünk a zenéről is. Tamásnak hívják a férjét. Ő később elment a gyerekekért az iskolába, óvodába. Három gyerekük van. Nagyon aranyosak. Bár picit féltek mikor megláttak, hisz idegen voltam. Ez is természetes.












Ágiéknak van egy szép kertjük is. Csodálatos és színes paradicsomaik vannak. Le is fotóztam, hogy megörökítsem. Olyan szép modern otthonuk van. IKEA stílus. A TV Azteca sorozatokban vannak ilyen bútorok. J Főleg az ajtók tetszettek nekem.



Szó esett a családi kötelékekről. Ágival szívesen tartom a jövőben is a kapcsolatom és ezt édesapám is szeretné. Nekem nagyon sokat jelent a családi kapcsolat. Édesapám Szentgotthárdon lakott. Az ő öccsének a lánya Ági. Azt gondolom, hogy újabb ajtó nyílt ki előttem a sok nehéz idők után. Megbeszéltük Ágival, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot. Kicsit félek is az öröm mellett, mert nem felejthetem el az autizmusom. Az még gondot fog okozni, ha nem figyelek oda. Mennyire fogja elviselni ő és a férje azt, ha átbillenek érzelmileg? Mindenképpen meg kell ezt beszélnem a pszichológusommal.



Ágiról és rólam készültek közös képek is. Nagyon örültem annak, hogy elmehettem hozzájuk. Először úgy volt, hogy az apám is eljön, de közbejött neki valami és így aztán egyedül mentem. 16:30-kor Ági elkísért a villamos megállóba, mert 18-ra meg volt beszélve Judittal, hogy találkozunk a Duna Pláza előtt. Az 1-es villamossal mentem az Árpád hídig, vagyis a Göncz Árpád városközpontig, ahonnan a metró Újpestig közlekedik, mert a Dózsa György út is le van zárva a liftépítés miatt. A 3-as metró hamar levitt a Gyöngyösi utcáig. Sok időm volt. Bementem a Flying Tigerbe, hogy megnézzem az idei Halloween kínálatot. Idén is sok újdonság volt kirakva a polcokon.












17:54-kor már a Duna Pláza előtt vártam. Judit megérkezett, de előtte le kellett parkolnia. Judit és én egy hangulatos kávézóba mentünk. Nagyon szép volt a hely hangulata. Sokat beszélgettünk. Úgy örültünk egymásnak. Beszélgettünk a szinkronról. Judit azt mondta, hogy nem nekem való, mert nagyon kell koncentrálni ilyenkor és színészi tehetség is kell hozzá. Hozzátette, hogy 36 évesen még fiatal vagyok, és bármikor újra kezdhetem az életem. Látta rajtam, hogy nem fogadom el magam eléggé. Lelket öntött belém. Kocsit Judit szavai nagy hatással voltak rám. Színésznőként tudja, hogy nincs sok önbizalmam. Együtt dolgoztunk, volt ideje megismerni. Próbálta megértetni velem, hogy szeressem magam és ne tartsam magam betegnek. Igaza van. Nem szabadna az ún. betegségtudatomat fenntartani. Tudom, hogy mi a bajom, van egy mentális betegségem, az autizmusom és kapcsolati nehézségeim, és azzal is tisztában vagyok, hogy önálló életre nem leszek képes sosem. Mert tudom, hogy milyen vagyok. Judittal beszélgettünk a filmekről, sorozatokról és a színészekről is. Jövő hónapban lesz két előadása is ahova szívesen elmegyek. Az egyik Gyömrőn van. Ő a rendezője. Judit vett nekem egy születésnapos csokit, ami nagyon jólesett. J Miközben a cikkem írom épp eszem a tartalmát. J Nem bírtam ki, hogy ne egyek egy kis édességet. Halloweenre terrem félre. A hétvégi cikkírás alatt pont jól jött. Kell nekem az energia. Judit nagyon sok mindent mondott nekem a színészetről, egy szövegtanulásról és kicsit megijedtem. Még pedig attól, ha nekem kellene szerepet tanulnom biztos nem tudnék a végéhez érni. Mikor a Spirit színházba jártam nehezen mentek a verstanulások. Minden nehézségset okozó dolgot elmondtam Juditnak, aki nagyon megértő volt. Beszéltem neki az Aladdin mániámról is, hogy mikor általános iskolás voltam az osztálytársaim csúfoltak a mese iránti rajongásom miatt. Judit a magyar hangja Jázmin hercegnőnek.





Szelfiztünk Judittal. Olyan jól éreztük magunkat. J Nagyon boldog voltam! J Fogunk még találkozni, de oda kell figyelnem arra, hogy ő sok mindent csinál. Most Judit ismét fel fog lépni az RS9 színházban a Toprongyozóban. Ami a legérdekesebb volt a beszélgetésünk során az volt, hogy szó esett a színészekről. Judit szerint sokszor magukba zárkózó életet élnek, ezért nem válaszolnak egyes levelekre. Pedig én igazán nem vagyok egy veszélyes alak, akitől tartani kell. Judit nagyon sok mindent elmagyarázott nekem. Én sokszor vagyok zavarban, ha egy színész előtt állok. Eszter, a pszichológusom szerint ez is természetes dolog nálam. Juditnak elmeséltem azt, amikor élőben láttam Eros Ramazzottit és Luis Fonsit nagyon furán éreztem magam. Mert a közelemben voltak és ez a fura érzés nagyon jó volt. Beszéltem neki az Il Divo koncertről amiben még élőben láthattam Carlos Marint. Ő ugyanis covidban meghalt és helyére lépett egy másik énekes.

Mikor Judittól elváltam már hideg volt. Lesiettem a 3-as metróba. Az állomáson sem volt meleg. A megálló kéreg alatti, könnyen besüvít a hideg. Az Árpád hídnál vettem egy vegán kürtöskalácsot, majd a pótlóbusz felé mentem. Meglepődtem, hogy a Kálvin térig járt. Gondolom, este 21-től megy Kőbánya-Kispest felé. A 3-as metró hétvégén és este Újpest-központ és az Árpád híd között jár.

A Klinikáknál szálltam le a metróról majd hazasétáltam. Át voltam fázva és forró zuhanyt vettem. Úgy éreztem, hogy visszanyertem korábbi önmagam és boldogan feküdtem le. Mellette eléggé ki is voltam merülve. Anyu szerint a két találkozó sok volt nekem, ezért fáradtam el ennyire. De a lényeg az, hogy jól sikerült ez a boldog nap. És tudom, hogy lesz folytatása is.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.