2022. január 31., hétfő

SAJTPOFA PIZZA ÉS GRANDES ÉXITOS SALÁTA

Egyik este édesapámmal pizzát készítettem és arra gondoltam, hogy elkészítem a sajtpofás pizzámat. Bőrpofa, a texasi láncfűrészes gyilkos alakja ihlette meg eme pizza csodát. J Maradt néhány pizza lap, amelyet már fel kellett használni, így megkentem pizza szósszal, de jó vastagon, hogy „véres” réteget kapjon. Ezután szalámi szemeket, szájat és orrot készítettem, majd a megfelelő helyre rakosgattam. A maradék sonkát, ami itthon volt felkockáztam, majd az arcra tettem, végül a vastag sajtozás következett. Úgy szórtam a reszelt sajtot a pizzámra, hogy a szemek, az orr és a száj ne legyen érintve.



Nagyon hamar elkészült és finom volt. Sütés közben bugyogott a pizzán a sajtréteg. J

A pizzához csináltam Grandes Éxitos salátát, amely a következőkből áll:

1 doboz bab

1 doboz kukorica

1 csomag salátamix

1 pohár natúr yoghurt

1 csomag fokhagymás salátaöntet por

1 csomag Chio spicy chicken chips


A yoghurtot és az öntetport összekeverjük. Ezután a kukoricára, babra és salátamixre ráöntjük, és óvatosan elkeverjük. Kibontjuk a chipset, porrá zúzzuk, majd beleöntjük a salátába és ismét elkeverjük. 15 percig állni hagyjuk, majd így elkészül a saláta, amely ideális a pizza mellé, vagy egy fincsi pék süti mellé. Azért neveztem el Grandes Éxitos salátának, mert az összes általam gyakran használt alapanyag benne van, de csirkemellfilé kivételesen nem.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.