2022. január 22., szombat

ZENEAJÁNLÓ: FREDDIE JACKSON

Egy rendkívüli CD-s akció keretében 1600 Ft-os áron jutottam hozzá egy 6 ezer forint értékű Freddie Jackson válogatás albumhoz. Épp a Facet the music oldalát böngésztem a facebookon amikor az akciós nap volt. Megrendeltem a Freddie CD-t. A kiadvány műanyag tokos, ezüstszínű CD lemezes. J USA kiadás, új állapotú, ráadásul aranyszínű címkefelhő van rajta. A tok tetején lévő záró matricákat mindig címkefelhőnek hívom, mivel a felhők fent az égen vannak.






Nagyon szerettem volna annak idején megszerezni CD-n az énekes Rock me tonight című albumát, de végül csak bakelit lemezen sikerült megvásárolnom egy rugóért a „Kilián laktanyában”.




Freddie Jackson zenéjét 2008-ban ismertem meg a youtubeon, és letöltögettem tőle vegyesen dalokat. Az a lemez azonban sajnos elveszett, pedig rendkívüli, szép zöld színű írott korong volt. A válogatáslemez megvétele azonban kétszeresen is kárpótolt, ugyanis a Rock me tonight-ról vannak rajta dalok, másrészt a többi sláger is rajta van ezen az 1 órás válogatáson. Sőt! Olyan dalok is vannak, melyeket nem ismertem eddig!

Ismerős szitu jutott eszembe a lemez megvásárlása után, ugyanis mikor 2020-ban a vírus előtt vásároltam egy Ricardo Montaner CD-t, az két albumnak a válogatásából állt. Ugyanaz volt a helyzet, mint a Freddie lemeznél. Voltak régebbi Ricardo Montaner albumok, melyeket sajnos nem tudtam beszerezni, és épp kapható volt egy speciális válogatás szintén a Facet he musicon. Jók, hisz részben megvannak azok, amelyekre vágytam. Ezeknek is örülni kell. Sem a klasszikus Montanerek, sem pedig más Freddie Jackson CD-k nem kaphatóak. Ma már olyan időket élünk, amikor sok CD lemez nem elérhető már. Van egy olyan csoport a facebookon, ahol CD gyűjtők vannak és ennek a csoportnak én is a tagja vagyok. Vannak nálam nagyobb gyűjtők, köztük egy olyan pasi, akinek több, mint 3 ezer!!! lemeze is van. Ő aztán megvesz mindent, mindenféle változatban. Szeretem ezt a csoportot, mert jó dolog lemezes képeket megosztani ott. A Freddie Jackson CD tokjának fotóját is megosztottam. Szeretem ezt az énekest. 80-as évekbeli stílusú, bulizós dalokat ad elő és akad köztük romantikus stílus is. Olyan zene, amelyet többször is meg lehet hallgatni. Épp úgy szeretem a 80-as évek dalait, mint a latin zenét. Ugyan két különböző zenei stílusról van szó, a közös bennük a magával ragadó hangulat, gazdag érzelmi világ és a csillogó stílus. Freddie Jackson olyan 80-as évekbeli diszkós zenei énekes, mellette romantikus vacsorás zenész is. J Én legalábbis így látom.

https://open.spotify.com/artist/2yaixhgm3yXxjhJAH8SZy3

Freddie Jackson spotify oldala. A meglévő CD-s válogatás nincs fent, de az énekes albumait meg lehet találni a spotify-on.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.