2022. január 18., kedd

EZÜSTLEMEZ: ALEJANDRO SANZ: SANZ

 


Végre megérkezett Alejandro Sanz új albuma ezüst bakelit változatban. Még a megjelenés előtt együtt rendeltem meg a CD változattal, de külön jöttek meg.

5 féle borítóval lehet kapni a bakelit változatot. 4 féle különböző borítóval ezüst, és a fő borító fekete színben.

Kiadták deluxe díszdobozban, de az 45 ezerbe kerül. Nem éri meg az árát sajnos, ráadásul a fekete színű bakelit lemez van a kiadványban. Én az ezüstszínű lemez mellett tettem le a voksom, az első változatra. Version 1-ként jelölték meg.











A borító hátoldala zöldes színű. A többi borító hátának más. Legalábbis amit a neten találtam. Nem nagyon vannak bővebb információk az új lemez kiadásairól. Amikor Pablo Alborán: Vertigo-ja megjelent már azonnal mutatták a rajongók a nagy box set kiadást.










 

Imádom az ezüst színt és nagyon boldoggá tesz az, hogy van egy ilyen színű Alejandro Sanz bakelit lemezem, ami ráadásul új! Aggódtam, hogy nem sikerül beszerezni a bakelit változatot, mert amikor Pablo Alborán: Vertigo című lemezét meg akartam volna megszerezni akkor sajnos nem tudtam. L Nálam most Alejandro Sanz új albuma a sláger és lassacskán megtanulom eldúdolni az egészet. J Mindig ez van, amikor egy CD-t többször meghallgatok. Főleg ha egy nagy kedvencről van szó. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.