2021. március 7., vasárnap

FEKETÉBEN

 

Amikor az MG Recordsban megvettem a Mariah Carey: The Rarities albumát, előtte megvásároltam feketében Phil Collins: Testify című lemezét bakelitben. Tudom, hogy 2022-ben megjelenik színesen, vagy kép formában, de nem érdekel. Hogy miért? Mert annak idején a második kedvenc Phil Collins albumom, a Both Sides remastered változata is fekete színben lett meg bakeliten, és még szó se volt arról, hogy lesz limitált nyomású színes Phil Collins lemezáradat a Rhino kiadó jóvoltából.


Olyan fekete, mint a zoknim”. Mondtam nemrég a legújabb BENovelas műsoromban, amikor a 2002-es Phil Collins: Testify című albumát mutattam meg a netes nézőimnek. Nemrég megtudtam, hogy a hülye covid miatt 2 hétre minden bolt bezár, de szerencsére az élelmiszerboltok és a patikák nyitva lesznek. A bezárás nem tart sokáig, sokat spórolok ezzel, így megengedhettem magamnak 2 lemez vásárlását. Főleg ha maradt suska a múlt hónapból. 5990 Ft egy Phil Collins bakelitért egyáltalán nem drága. Nemrég karácsony és szilveszter között 7190-ért láttam a Testify-t ami elég drága volt. Az Mg Recordsban nem akartam otthagyni, nem akartam, hogy más vigye el. Megjegyzem, hogyha egy Genesis, vagy Phil Collins bakelit lemezt leáraznak, akkor viszik, mint a cukrot. Emlékszem arra, amikor a Genesis: We can’t dance című album bakelit kiadását árulták 6 ezerért. Persze, hogy lecsaptam rá.







Ilyen a kiadás. 2 nagy fekete vinyl korong. A körmatricát itt is meg tudtam menteni és rátenni a lemez borítójára. Persze tudom, hogy az 1982-es Hello! I must be goingnak is lesz egy jubileumi kiadása, de kösz, az sem fog kelleni. A régi kiadványon Phil fiatalabb, szimpatikusabb arca látható, ráadásul a lemez nagyon jó állapotú és a tasakja is. A Dance into the light és a Going back számomra nem érték el a bakelit fokozatot, így azok kimaradnak a vásárból. Kimondom, leírom: A Testify az utolsó Phil Collins bakelit, amit megvettem. Ha persze lesz Philnek új lemeze, akkor megrendelem CD-n és bakelit formátumban.

A Testify volt az első Phil Collins album, amelyet 2003 elején, kazettán megkaptam és ezt nem sokkal később a Hits utána pedig a többi album követte. A Testify-al indult meg a Phil Collins zenéje iránti nagy rajongásom. 2004-ben pedig az összes addigi lemeze meglett. 2010-ben vásároltam meg a Going Back-et, amely másfajta zenei világot mutatott be. Nem nagyon tetszett. Erős hármasnak ítéltem meg.

A Testify remastered CD kiadásról írtam korábban egy cikket. Az album elérhető a spotifyon:

http://benlacosta.blogspot.com/2016/04/phil-collins-testify-remastered.html

https://open.spotify.com/album/5Tby0U5VndHW0SomYO7Id7

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.