2021. március 25., csütörtök

SIKOLY20

Régi vágyam volt egy Sikoly figura, ahogy annak idején egy Michael Myers-es. A NECA piacra dobott egy Sikolyosat is, amelyet a névnapom alkalmából vásároltam meg. Tavaly ősszel és karácsony előtt ugyan volt Sikoly figura, de nem olyan minőségű, amelyre vágytam. Én hozzászoktam a NECA-s termékekhez. Immár 6 db horrorfigurám van. J



Nagyon kelendő termék, vagyis nagy rá a kereslet. Kész szerencse, hogy rábukkantam a Fantasmania oldalán. El is mentem, de a bejáratnál lehetett csak várakozni a járvány miatt. A Sikoly horrordoboz borítója is nagyon tetszett, de főleg a belseje.



3 pótfej van benne, de azok közül a világítósat használom majd a rendes mellett. Kések és másfajta kiegészítők vannak a csomagolásban. Szeretem nagyon. Ghost Face címmel reklámozták, amely kicsit furcsa volt. Természetesen ez a termék is import cucc.

10900 Ft-ba került, amely akciós volt, mert eredetileg 12-15 ezerbe kerülne. A megvétel napján el is kezdtem fotózni a figurám és az esti képek lettek a legizgalmasabbak.












Erős fényhez kell tenni a világítós fejet és akkor nagyon erősen látszik utána a megvilágítás. Ezt a figurát különböző módon tudom mozgatni, a kezei is cserélhetőek. Másnap készítettem el a nappali képeket. Szerencsére ki tudtam választani egy szuper hátteret a fotózáshoz és a többi meglévő horror figurám is jelen volt. J








Mint egy nagycsalád! J És persze majd bővülni fog a csapat. Jelenleg a figurák az ezüst polcos villámban laknak. Meg is érdemlik, mert méltó helyük van ott. J Ludmilla és Servant elköltöztek, a házban pedig hatalmas a hely. A mai ezüstvilla a horrorfigurák és az emlékek otthona. Az új Halloween és Sikoly filmhez ideálisak ezek a figurák, mert úgy tudom őket lefotózni majd, hogy szuper plakátot lehessen készíteni belőlük. J És ha közelednek a magyar bemutatók, akkor indulhat a móka és kacagás! J  

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.