2021. március 27., szombat

ELSŐ KIFLIKOCH-OM

Tovább folytattam a sütést, mellyel lezárom az idei hónapot és egyben a április számot. Természetesen ennél a sütésnél is dokumentáltam mindent, ami nagyon lényeges volt. J Elkészítettem életem első kiflikoch-ját.







A 4 tojás fehérjét és sárgáját el kell választani, majd ezután 4 dl tejet fel kell melegíteni. Ezután 3 csomag vaníliás cukrot adjunk hozzá és keverjük el alaposan. A 4 tojás sárgához 3 evőkanál kristálycukrot adjunk hozzá, majd keverjük el. Miután elkészültünk szeleteljünk fel 8 db kiflit karikákra. Ezután a vaníliás tejjel locsoljuk meg és a 4 tojásfehérjét verjük habbá. Szükség szerint még 4 dl vaníliás tej hozzáadása is lehet. Én beletettem 1 csomag vaníliás cukrot, hogy vaníliásabb legyen az íze. A tejbe áztatott kiflikarikákat meg kell keverni, majd adjuk hozzá a cukros tojássárgáját és a felvert habot. Végezetül szórjuk meg mazsolával, vagy vörös áfonyával és az egészet keverjük össze. Sütés előtt vajazzunk ki egy nagy tálat és abba óvatosan tegyük bele a megkevert kiflis masszát. Fakanállal óvatosan terítsük el, majd 40-50 percig süssünk ízlés szerint. 

Videó is készült a folyamatról, amelyet a BENovelas magazin youtubeos oldalamon lehet majd megnézni.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.