2016. április 22., péntek

Phil Collins: Testify remastered

2002-ben jelent meg Phil Collinstól a Testify című album. A nővéremmel 2003 elején egy péntek este az Árkádba mentem. Megvette nekem kazettán és aznap este meg is hallgattam. Nagyon megtetszett. Úgy hallgattam hogy Phil Collins korábbi albumait akkoriban nem ismertem, csupán az Another day in paradise-t, a Two Hearts-ot és az a A Groovy kind of love-ot. A Two Hearts volt életem első kedvenc dala, amelyet még pici gyerekként hallottam és megszerettem. És mivel fogékony voltam az új zenékre 2003-ban a 2002-es maratoni mennyiségű kazetta vásárlások után, gondoltam megpróbálom a Testify albumot. Nem bántam meg. Megtetszett, és aztán a későbbiekben CD formátumban is megszereztem. Azt is szintén az Árkádban sikerült egy vasárnap délután amikor egy EPSON nyomtatót reklámoztak. Lefényképeztek engem a lemezzel. Sajnos a fotó elveszett, így azt nem tehetem be. A Testify című lemezről a Wake up call, Come with me, Testify és az It’s not too late a kedvenceim, de abból a koncertes változat, ami elgondolkodtató és megindító. Érdemes meghallgatni. A Come with me is nyugalmat áraszt, valamint békességet nyújt. Az új Testify kiadás szintén duplalemezes. Az egyes lemez az albumot, a kettes pedig koncertes számokat, demókat és extra dalokat tartalmaz, köztük két soha nem hallott számot, a Crystal clear-t és a TV story-t.
Régi és új kiadás

A Testify és a No jacket required remastered kiadása egyszerre jelent meg és egyben vásároltam meg őket:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.