2016. április 22., péntek

Phil Collins: No jacket required remastered

Ez az album is megújult, vagyis újrakevert hanggal szintén megjelent idén áprilisban. A borítóján kicsit meglepődtem, ugyanis azt értem hogy a bakelit lemeznek enyhén narancssárgás piros a színe. Mikor CD-n kiadták annak idején tűzpiros volt a borítója. Ez pont olyan mint anno a budapesti 2-es metró. Annak is olyan vöröses színű piros jelzése volt, de aztán már rendes piros. Ez a második Phil Collins album ami nagy hatással volt, és van rám, ahányszor hallgatom. Megunhatatlan! És nem tudtam letenni ahogy mások a könyvet. 2003-ban a Both Sides című albummal voltam így. Azt hamarabb megismertem mint a No Jacket required-et, pedig az 1985-ös, a Both Sides 1993-as. A No Jacket required-et 1984-ben kezdték felvenni, aztán 1985. február 18-án jelentették meg. Idén 2016-ban pedig ez is újra megjelent, közel 30 év után egy csodás díszkiadásban. Laci barátom elkísért amikor megvettem a kiadványt. Ezt és a Testify remastered változatát. Az új No Jacket required nagyon szép. Itt is tisztább a hang, a borító fekete papírtokos matt, Phil Collins idősebb arcképe látható. A kiadvány hátborítója pedig szintén hasonló színű mint a régebbi, de világosabb és több fehér pöttyöcskéket tartalmaz, valamint két oszlopban vannak a számok ráírva. A remastered bakelit kiadáson mindössze tíz dal hallható amely a régin is. Az albumhoz kislemezek is tartoztak melyeken olyan dalok is hallhatóak. voltak amelyek a nagy lemezen nem jelentettek meg. Sajnos a remastered kiadásban ezek a számok nincsenek, de a demo verziók igen.
A második lemezen koncertfelvételek vannak, szintén digitálisan felújítva, illetve ahogy fent is írtam demo változatok is megtalálhatóak, melyeket még 2013-2014-ben a youtube-on találtam. Olyan jó érzés volt ezt a kiadást is megvenni. A Take me home című dalt még a Hits kazettán hallottam először, de azután is annyit betettem, álmodoztam mellette, gondolkoztam annyi mindenen. Mikor betöltöttem a 18-at és nagykorú lettem, akkor ezt a dalt neveztem el anno kiskorúságom záróslágerének. Máig rajongok érte és azóta rengeteg változatban meghallgattam. Nemrég megtudtam hogy a népszerű Miami Vice című sorozat egyik filmzenéje. Persze nemcsak annak, hanem nekem is. Fontos slágere az életemnek. 





A RÉGI KIADÁS CD ÉS KAZETTA BORÍTÓJA:






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.