2016. április 3., vasárnap

Autizmus világnappal később

Tegnap sikeresen lezajlott az éves Autizmus világnapja, amely reggel 9:30-tól vette kezdetét a Magyar Tudományos Akadémiánál. Én reggel 9:45-től talpon voltam, és 9 óra előtt siettem a 2-es villamos megállójába, hogy véletlenül se késsek el. Sok szülő érkezett gyermekével, de felnőtt autizmussal élő emberek is eljöttek. Kék héliumos lufit osztogattak, és nekem hármat sikerült szereznem. Mindkét kezemre kötöttem egyet, a harmadikat pedig fogtam. Egy kedves hölgy kölcsönadta nekem a fekete alkoholos filctollát, amivel az egyik lufira leírtam a vágyaimat. Hogy miket azt nem árulom el. Írás közben azonban kidurrant a lufi, és a kezemben lévő az égbe szállt. Egy lufim maradt, amire ismét leírtam a kívánságaimat. A filctollat viszont sajnos nem tudtam visszaadni annak a hölgynek, ami bosszantott, mert nem szerettem volna ha azt hiszik elvettem másét. Laci barátom is megérkezett a Magyar Tudományos Akadémiához és elkísért engem a sétára. Közben beszélgettünk. A menet az Erzsébet hídnál ért véget ahol éneklés és lufi engedés volt. Sajnos sokak, köztük az enyém is a fán ragadt ami nagyon szomorúvá tett, mivel szerettem volna, ha az égben Isten elkapja a lufimat és így látja miket szeretnék. Laci barátom azt mondta, hogy Isten mindenhol ott van. Ez megnyugtatott. Ezután Laci barátom elkísértem a könyvtárba, majd visszasiettem a rendezvényre. Mire odaértem már véget is ért a műsor. Kicsit több felhajtásra számítottam. Találkoztam egy sráccal akit korábban is ismertem az AURA egyesületnél. Buszoztunk, beszélgettünk és jól éreztük magunkat. Mikor hazaérkeztem elég fáradt voltam. Szívesen fotóztam volna a belvárosban este, mikor néhány épület kék színbe öltözik, de erőm nem volt, csak az Esti likőr 80. kék adását készítettem el, amelyet április 2-a alkalmából kék színben csináltam. A főcím és vége főcím is kékben ragyogott, illetve a kitalált TV csatornám logója is.
A különböző alakú lufik azt jelentik hogy minden autista más. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.