2020. március 1., vasárnap

AUGUSZTUSI BAKELIT



A Face the Music-on leárazások voltak és köztük Eric Clapton: August című albumát is olcsón árulták bakelit lemezen. Megrendeltem, bár március környékére vártam. Mindenesetre hamar megérkezett a 140 grammos fekete nagylemez, amely remaster kiadás.





Én tavaly szeptemberben vásároltam meg CD-n az albumot, amelyről egy cikket is írtam:

Régen terveztem, hogy bakelit formában is megvásárolom, mert nagyon jó lemez. A belső szobában csak a nagylemezjátszó működik, ráadásul szeretem figyelni, ahogy forog a korong miközben hallgatom.  



Sajnos egyetlen hibája van a vinil kiadványnak. Csak egy szám nincs rajta, mégpedig a Grand Illusion.

A lemez nejlonos csomagolásán egy nagy matrica volt, amelyet szerencsére könnyen le tudtam szedni és a hátborítóra ragasztottam.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.