2020. március 3., kedd

A KLASSZIKUS 11.


Újabb ritkasággal lettem gazdagabb. Egy klasszikus Ricardo Serie de Oroval. A Face The Music-on néha elérhetőek régebbi, alig forgalmazott darabok, melyekből mindig egy darab van. Van, amelyik nagyon drága, és van, amelyiknek elfogadható az ára. Most a Serie de Oro volt rendelhető, melynek a 2012-es kiadása lett az enyém. Az eredeti kiadvány 2003-as, és annak tengerkék színe van. Amit én vettem az egy fekete tüzes borítójú. A számlista ugyanaz, csak más a borító. Sajnos a kiadvány egyszerű és az énekes képe nincs benne. A szenvedélyek lángjait viszont látom benne, elvégre szerelmes dalokat tartalmaz a CD. A szegényes borítót leszámítva nagyon tetszik ez a válogatás. A legtöbb dal az 1995-ös Viene del Alma című albumáról van. Eddig a legrégebbi Ricardo Montaner album az Es Así volt, amely 1997-ben jelent meg. Az énekes korábbi lemezeit nem vettem meg. Volt rá lehetőségem, de nem éltem velük sajnos. A 2009-es gazdasági világválság okozta áremelések és az egyre fogyó kínálat okozta mindezt. Volt pár olyan CD, amelyet megrendelhettem volna, de túl sokba került. 
Montaner válogatásalbummal, a
 



A Serie de Oro igazi kincs! Nagyon remekül összerakott válogatás. Van benne egy dal, amelyben a Charlie angyalai sorozat zenéjének „részlete” van benne. J Ez a Pasa Todo:


A nagy kedvencem erről a válogatásról az Un amor más grande que el amor:

Ezzel az albummal valamelyest kompenzáltam magam a korabeli Montaner albumok kihagyásai miatt. Sajnos ma már nem rendelhetőek az énekes régebbi lemezei. A kiadó szinte az összeset törölte a katalógusából. Sajnos más énekesek lemezeivel is megcsinálják ezeket. Van, hogy kiadók szűnnek meg, vagy más névvel tovább működnek.

Ez a válogatás a 11. Montaner CD ami meglett. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.