2020. március 17., kedd

ALEJANDRO SANZ MÁRCIUS 15-I ELŐADÁSA JUANESSEL



Alejandro Sanz a koronavírusra való tekintettel szintén megkért mindenkit, hogy aki teheti, maradjon otthon. Az énekes március 15-én este 21:30-kor egy speciális kis koncertes előadást tartott, amelyet élőben közvetített a youtube.


A 76 perces „kiselőadás” nagyon hangulatos volt. Vendégénekes Juanes volt, aki Alejandro mellett ült. Felváltva énekeltek. Az elején két dalt nem ismertem fel, melyet Alejandro Sanz énekelt, a többit viszont igen. Juanes dalaiból is felismertem néhányat, bár őt nem igazán hallgatom. Igaz, van itthon lemezeim tőle, de annyit nem hallgattam. Két CD-t kaptam, egyet vettem még sok évvel ezelőtt. Most így Juanest hallgatva Alejandro Sanz mellett úgy döntöttem, kap egy lehetőséget. A La Camisa Negra című dal nem épp a kedvencem. Valahogy nekem nem jön be, de a többi elment.




Juanes mellett egy fiatal lány is csatlakozott Alejandro mellé és együtt énekelték a Mi Persona Favoritát.


Alejandro Sanz és Juanes remekül szerepeltek. Jazz és unplugged hangulatú volt az egész előadás. Csodálatos volt a háttér, bár az zavaró volt, hogy a közvetítés során csak két részét mutatták a helyszínnek. Tapsokat hallottam a háttérből, de akik jelen voltak ezen a rendkívüli eseményen nem láttam őket. Remélem lesz hasonló előadás, ezúttal több dallal. J Én nagyon jól szórakoztam miközben néztem a kis koncertet, bár Alejandro Sanz egyre idősödő arcát nézve kicsit szomorú is voltam. Olyan zenei veterán tekintetű volt. Ha belegondolok abba, hogy most egy vírusháború közepén állunk, ez a latin zenei kiskoncert most épp jókor jött. Segített abban, hogy pl. ne gondoljak erre a koronavírusra. A zene feledtette velem erre kis időre, hogy bizony nagy bajok vannak a világban.

BEN


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.