2018. március 4., vasárnap

A firkáló teknőc

A hazai mesecsatornákon nagyon sokféle játékot reklámoznak. Szinte hihetetlennek tartom milyenek a maiak. Mikor én voltam gyerek akkor nem volt ennyi választék, mint most. Az unokahúgom Lujzi kapott a névnapjára egy Crayola rajzoló teknőst, mely eléggé népszerű. Én valahogy tartózkodtam ettől, mert a teknős rajzol a gyerek helyett. Fontosnak tartom, hogy a gyerek megtanuljon rajzolni. Ne egy játék csinálja helyette. Mivel Lujzim annyira szerette volna, a nővérem megkért, hogy vegyem meg. Mit tehettem volna? Belementem. 2 mini elemmel működik, és a dobozban 3 féle színes filctoll is található. Készítettem egy másfél perces videót a játékról, ahogy épp rajzol:


A reklámok azt a célt szolgálják, hogy az emberek vegyék meg ezt, azt, amazt. Természetesen tökéletesen is bemutatják az adott terméket, hogy meggyőzze a vevőket arról, hogy aztán tuti vétel legyen. Főleg a gyermeki felfogásból lehet pénzt csinálni. A szülők szeretetét lasszózza meg a játékpiac. Ahogy figyeltem a teknőc rajzolását, a szerkezet folyamatosan csúszott. Volt, amikor szépen rajzolt, de akadt olyan pillanat, amikor nem. Magyarán szólva egy firkáló teknőcöt vásároltam. A lényeg az volt végül, hogy Lujzim örüljön neki. Több értelmét látom egy doboz puzzle-nak, illetve kedvenc meséi játékfiguráinak. Ezek értékálló játékok. Egy gépi, rajzoló teknős lehet, sok éven át kibírja, de azután mi lesz? A társasjáték is értékes ajándék, mivel megtanít gondolkozni. Persze Lujzim kapott puzzle-t, társasjátékot, Play-Doh színes, marcipános illatú gyurmákat és mesefigurákat. Ezek fejlesztik. Nővérem szerint belefér a firkáló teknőc, mivel látványos. Úgy legyen.

B E N


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.