A
hazai mesecsatornákon nagyon sokféle játékot reklámoznak. Szinte hihetetlennek
tartom milyenek a maiak. Mikor én voltam gyerek akkor nem volt ennyi választék,
mint most. Az unokahúgom Lujzi kapott a névnapjára egy Crayola rajzoló teknőst,
mely eléggé népszerű. Én valahogy tartózkodtam ettől, mert a teknős rajzol a gyerek
helyett. Fontosnak tartom, hogy a gyerek megtanuljon rajzolni. Ne egy játék
csinálja helyette. Mivel Lujzim annyira szerette volna, a nővérem megkért, hogy
vegyem meg. Mit tehettem volna? Belementem. 2 mini elemmel működik, és a
dobozban 3 féle színes filctoll is található. Készítettem egy másfél perces
videót a játékról, ahogy épp rajzol:
A
reklámok azt a célt szolgálják, hogy az emberek vegyék meg ezt, azt, amazt.
Természetesen tökéletesen is bemutatják az adott terméket, hogy meggyőzze a
vevőket arról, hogy aztán tuti vétel legyen. Főleg a gyermeki felfogásból lehet
pénzt csinálni. A szülők szeretetét lasszózza meg a játékpiac. Ahogy figyeltem
a teknőc rajzolását, a szerkezet folyamatosan csúszott. Volt, amikor szépen
rajzolt, de akadt olyan pillanat, amikor nem. Magyarán szólva egy firkáló
teknőcöt vásároltam. A lényeg az volt végül, hogy Lujzim örüljön neki. Több
értelmét látom egy doboz puzzle-nak, illetve kedvenc meséi játékfiguráinak.
Ezek értékálló játékok. Egy gépi, rajzoló teknős lehet, sok éven át kibírja, de
azután mi lesz? A társasjáték is értékes ajándék, mivel megtanít gondolkozni.
Persze Lujzim kapott puzzle-t, társasjátékot, Play-Doh színes, marcipános
illatú gyurmákat és mesefigurákat. Ezek fejlesztik. Nővérem szerint belefér a
firkáló teknőc, mivel látványos. Úgy legyen.
B E N
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.