2018. március 21., szerda

CD AJÁNLÓ: LAURA PAUSINI: FATTI SENTIRE


Megjelent Laura Pausini új albuma a Fatti Sentire/Hazte Sentir, amely nemcsak olaszul, de spanyol nyelven is kapható. Már 2017 végén olvastam, hogy Laura Pausini új lemezzel fog visszatérni 2018-ban. Megörültem neki, mert már régóta vártam egy vadonatúj albumot az olasz énekesnőtől. A megjelenés napjának reggelén felmentem a spotifyra, hogy meghallgassam. Amikor a lemez első dalát közzétették kóstolónak a youtubeon akkor egymás után többször is meghallgattam:  
Később a Fatti Sentire-ből két további számot is meg lehetett hallgatni az album megjelenése előtt, amelyet csak a spotifyon lehetett elérni. Ez a Fantastico és az Un progetto di vita in comune. A Fatti Sentire/Hazte sentir március 16-án jelent meg. A megjelenés napjának reggelén felmentem a spotifyra, hogy meghallgassam. Korábban beleszerettem a Non é detto című számba, de aztán jött a Fantastico, L’ultima cosa che ti devo és az Il coraggio di andare című dal, melynek inkább a Fatti Sentire címet adtam volna. Nekem ez a négy szám a listavezető. Részleteket a bakelites videómban találtok: 

14 számot tartalmaz az album, köztük egy angol nyelvű dalt. Egyetlen számmal vagyok hadilábon, a Nuevo-val, amely eltérő stílusú a többitől. Egy teljesen erős jeles az egész lemez, amely romantikusabbra és hangulatosabbra sikeredett, mint anno a Simili. Nagyon tetszett nekem az az album is, de a Fatti Sentire jobban. Laura Pausini nagyon kitett magáért ezzel az új lemezével. Egyszerűen nem lehet kikapcsolni, annyira jó hallgatni! Nemcsak CD-n, de bakelit lemezen is megvásároltam. Ahol szoktam CD-t venni ott kedvező áron lehetett megrendelni a két formátumban forgalmazott albumot. Gondoltam magamban, hogy meglepem magam a névnapomra és egyben a húsvéti ajándékom is megveszem. A CD csak 3190, a bakelit pedig 5990 Ft volt. Megérte az árát. A CD változat belső tartalmát már Laura Pausini facebookos oldalán reklámozták. Jópofa a színe, amely eltér a borító külsejétől. Ráadásul egyik kedvenc hobbimat, a fotózást juttatja az eszembe. 


Nővéreméknél, Zuglóban hallgattam meg Lujzimmal, az unokahúgommal először a CD-t.
Ez a lejátszó 2002 karácsonya óta van meg. A család első CD lejátszója. 

Unboxing video

A bakelit változat 2 nagy átlátszó korongot tartalmaz, de forgalmazzák rózsaszínű verzióban is. Nekem az átlátszó lett meg:









Nagyon tetszik ez az album. Laura Pausini megőrizte szentimentális zenei stílusát. A CD tokját látva az album nem pusztán egy album, hanem egy fotóalbumnak is nevezhető, főleg ha a belső borítót nézzük:
Lehet teszek az üres részbe képeket. Még el kell ezt döntenem. Aki szeretné meghallgatni Laura Pausini új albumát az kattintson a spotifyra:

https://open.spotify.com/album/7kvWimUBMe5ezw9rke28Ie

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.