2017. december 17., vasárnap

HALÁSZ JUDIT KONCERT A VÍGSZÍNHÁZBAN

Egy évvel az Eros Ramazzotti koncert után ma újabb előadáson voltam unokahúgommal, Lujzimmal. Halász Judit koncerten. A színésznő és énekesnő minden évben fellép karácsony alkalmával. Lehetőségem volt arra, hogy én is részt vehessek. A koncert mindössze 1 órás volt. Kicsit keveselltem. Nagyon sok szülő vett részt a gyermekével és szinte telt ház volt. Mikor gyermek voltam akkor a nővérem sokszor betette a bakelit lemezjátszóba a meglévő Halász Judit albumokat, de nem sokszor hallgattam őket. Amikor Lujzim megszületett akkor vettünk Halász Judit CD-ket és hallgattuk a nővéreméknél. Azok a dalok voltak a mai előadáson. A Csiribiri című dallal indult a show, majd a Minden felnőtt volt egyszer gyerekkel zárult. Az előadott dalok szépek voltak és maga a díszlet is nagyon jól el lett találva. A koncerten készítettem néhány képet is:










Az előadás után nővéremmel, a sógorommal és Lujzimmal elmentünk a Hauer cukrászdába, hogy ezzel koronázzuk meg a napot. Szép hely volt, bár kicsit drágának tartottam: 





Én triplacsokis tortát ettem. 




Jó volt ez a nap, csak kissé fárasztó. A süti is fincsi volt, viszont drága helyre nem szívesen megyek többé. Nem ez az én világom. Jobban szeretem a házi sütiket, mert azért nem kell fizetni és ráadásul szeretettel készült.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.